Железница Србије – спора и дужна

Колики су дугови српске железнице и какве су шансе за њен опоравак?

Око Око

Autor:
Горислав Папић, Стеван Костић, Драгана Игњић

Сваког радног дана у 18:25 - најактуелније политичке, спољнополитичке, економске и друштвене теме. Најзанимљивије приче о култури, најатрактивније репортаже. [ детаљније ]

Иако ревизори који су утврђивали финансијско стање Железница Србије о томе не говоре, у медије је процурила информација да су дугови тог јавног предузећа око милијарду евра.

Руководство Железница Србије тврди да је реч о десетоструко мањем износу и да је то обрачунски, а не стварни дуг.

Шта год да је тачно, неће изменити слику српске железнице која је спора, нередовна, са старим композицијама и врло непоуздана.

Може ли се на пругама у Србији нешто променити и колико брзо, одговарају:

Милован Марковић, генерални директор Железница Србије,

Дејан Ласица, помоћник министра инфраструктуре за железницу и интермодални транспорт и

Милан Марковић, шеф Катедре за железнички саобраћај на Саобраћајном факултету у Београду.

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом