петак, 04. јун 2021, 18:25
Бранко Милутиновић, зашто смо продали "Нордеус", зашто улажемо у образовање
Најпознатија ИТ фирма из Србије имала је бурну среду, објавили су да улажу три милиона долара у сопствени пројекат образовања и то баш у тренутку када се сазнало да су продати америчкој компанији "Тејк ту" (Take Two)
Кад год је требало навести пример да је могуће направити светски вредну компанију ни из чега у Србији свакоме је име "Нордеус" била прва асоцијација, барем пет година уназад.
Зашто је српски пословни "једнорог" одлучио да је време да се прода једној од највећих светских компанија у области видео игара, да ли је то био неопходан корак да се настави успешан раст или има и других разлога?
Такође, зашто истовремено најављују велико улагање у образовање у Србији, које то вештине недостају младима и да ли ће Нордеусова фондација бити партнер или такмац образовном систему.
О тим и другим темама у Оку говори један од оснивача и директор "Нордеуса" Бранко Милутиновић.
Разговор води Зоран Станојевић
Коментари