Око: Телевизија у доба Интернета

Телевизија је најдоминантинији медиј у Србији и уједно главни извор информисања, али је интернет све више сустиже. Да ли ће је стићи и када?

Телевизија држи стабилну публику, али бележи пад када је у питању време проведено уз телевизијски програм. Старији од 50 година су редовни гледаоци, млађи од 18 готово да и не гледају телевизију, док они у раздобљу између 18 и 50 гледају одложено.

84% становника Србије гледа телевизију, која има стабилну публику. Интернет је све популарнији, што се не може рећи за штампу и радио.

Да ли искључиво гледамо/читамо/слушамо оно чему верујемо?

Да ли су медији место где само потврђујемо и појачавамо своје ставове, да ли се само окрећемо медијима који мисле исто што и ми?

Хоће ли телевизија нестати, ко још чита новине и да ли је Интернет за то крив?

Гости емисије Око:
Срђан Богосављевић, Ипсос стратеџик маркетинг
Љубиша Обрадовић, уредник Интернет портала РТС-а
Јелена Сурчулија Милојевић, доцент на Факултету политичких наука

Водитељ Немања Милутиновић, уредник Горислав Папић.

Око Око

Autor:
Горислав Папић, Стеван Костић, Драгана Игњић

Сваког радног дана у 18:25 - најактуелније политичке, спољнополитичке, економске и друштвене теме. Најзанимљивије приче о култури, најатрактивније репортаже. [ детаљније ]

Коментари

Bravo
Шта је све (не)дозвољено да се једе када имате повишен холестерол
Krusevac
Преминуо новинар Драган Бабић
Omiljeni režiser
Луис Буњуел – редитељ који нам је показао да ово није најбољи од свих могућих светова
Posle toliko vremena..
Репер Диди најбогатији међу славнима, Ђоковић на 68. месту
Zdravlje
Редовно коришћење аспирина узрокује хиљаде смрти годишње