среда, 13. дец 2017, 18:25
Око: Телевизија у доба Интернета
Телевизија је најдоминантинији медиј у Србији и уједно главни извор информисања, али је интернет све више сустиже. Да ли ће је стићи и када?
Телевизија држи стабилну публику, али бележи пад када је у питању време проведено уз телевизијски програм. Старији од 50 година су редовни гледаоци, млађи од 18 готово да и не гледају телевизију, док они у раздобљу између 18 и 50 гледају одложено.
84% становника Србије гледа телевизију, која има стабилну публику. Интернет је све популарнији, што се не може рећи за штампу и радио.
Да ли искључиво гледамо/читамо/слушамо оно чему верујемо?
Да ли су медији место где само потврђујемо и појачавамо своје ставове, да ли се само окрећемо медијима који мисле исто што и ми?
Хоће ли телевизија нестати, ко још чита новине и да ли је Интернет за то крив?
Гости емисије Око:
Срђан Богосављевић, Ипсос стратеџик маркетинг
Љубиша Обрадовић, уредник Интернет портала РТС-а
Јелена Сурчулија Милојевић, доцент на Факултету политичких наука
Водитељ Немања Милутиновић, уредник Горислав Папић.
Коментари