Око економије: Пут до Прокопа

Железничка станица отворена после 40 година

Уназад 40 година Прокоп је био синоним "српског Скадра на Бојани" јер железничка станица која је била замишљења као највећи инфраструктурни пројекат седамдесетих година никада није завршена. Последњих 420 дана радило се на изградњи осам колосека, уређењу пруге и данас је пуштено у рад будуће главно железничко чвориште као и нова линија од Београда до Новог Сада.

То је прва фаза изградње Прокопа. Друга почиње за два месеца и цео Прокоп требало би да буде завршен за 18 месеци.Шта се мења отварањем нове железничке станице? Да ли је увод у модернизацију железнице?

Хоћемо или убудуће да се возимо без кашњења? Како једна станица може да буде симбол за целу економију?

То су нека од питања на која одговоре тражимо у емисији Ока, а гости су Зорана Михајловић, министарка грађевине, саобраћаја и инфраструкутре и Милутин Игњатовић, генерални директор Саобраћајног института ЦИП.

Са Прокопа се јавља новинарка Драгана Игњић која разговара са директором инфраструктуре у Железницама Србије Гораном Максићем.

Емисију води и уређује Весна Дамјанић.

Око Око

Autor:
Горислав Папић, Стеван Костић, Драгана Игњић

Сваког радног дана у 18:25 - најактуелније политичке, спољнополитичке, економске и друштвене теме. Најзанимљивије приче о култури, најатрактивније репортаже. [ детаљније ]

Коментари

Bravo
Шта је све (не)дозвољено да се једе када имате повишен холестерол
Krusevac
Преминуо новинар Драган Бабић
Omiljeni režiser
Луис Буњуел – редитељ који нам је показао да ово није најбољи од свих могућих светова
Posle toliko vremena..
Репер Диди најбогатији међу славнима, Ђоковић на 68. месту
Zdravlje
Редовно коришћење аспирина узрокује хиљаде смрти годишње