Знање имање- 27.2.2022.

Локални производ је шанса за развој села и града. Клима и географија југа не само што одређује рељеф, карактер људи и обичаје, већ нуди могућност за производњу хране са географским пореклом, специфичних вредности.

Неки то зову бренд. А бренд нису само производи већ и људи . Зато у овој емисији Знања имања говоре:

Ненад Ордић из села Преображење код Врања - чува генетске ресурсе Србије и Балкана.
Милан Ђорђевић заједно са оцем Зораном у селу Брестовац чува занат. Њихова бурад налазе сењ у винаријама и дестилеријама од севера до југа.
Снежана и Горан Трајковић, архитекте из Врања - у Сувом долу дочекују госте, њихов бренд је гостољубље.
Владимир Бокић, директор основне школе "Мића Стојковић" у Умчарима - како ђаци у задрузи стичу знање за будуће имање.
Владета Живковић из села Срндаље, између жубора реке и жамора туриста открива рецепт за успех.
Уредница: Јасмина Никитовић Стојичић

Коментари

Dobar tekst, ali..
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Zelja za lepotom
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Bravo
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Miss
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Treba li zabraniti lepotu?
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару