САТ: Какве проблеме крију и како се поправљају електрични половњаци

Екипа емисије САТ овога пута одговара на питање великог броја гледалаца – шта ће бити са електричним аутомобилима када остаре и када као половњаци постану доступни нашим купцима, колико се кваре, да ли могу да се поправе, да ли се мења цела батерија, колико коштају поправке, шта нас чека?

 

Колико кошта одржавање електричног половњака?
Колико кошта одржавање електричног половњака?

Искуство које возачи прикупљају деценијама са одржавањем бензинаца и дизелаша довело је до тога да сви знају шта би могао да буде проблем када купе стари аутомобил, али са електричним моделима мало ко има великог искуства. Зато је екипа емисије САТ посетила Загреб и специјализовану радионицу, једну од ретких у Европи, где откривају са каквим проблемима долазе електрични аутомобили који су прешли 100.000-200.000 па чак и 500.000 km. Пренеће вам искуства мајстора, чућете информације о томе који се модели више кваре, а који су поузданији, који могу да се поправе, а које се не исплати ни покушавати, али сазнаћете и како можете сами да процените стање електричног половњака пре куповине.

Поправка елетричног половњака
Поправка елетричног половњака

Уредник и водитељ је Младен Алвировић.

Реприза емисије је недељом у 00.08 на Првом програму.

Шта се квари на електричним возилима?
Шта се квари на електричним возилима?

Коментари

Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом
Predmeti od onixa
Уникатни украси од оникса