О љубави и гађењу: Циљна група, 9-10

Деведесете, на овим нашим просторима, крцате су најразличитијим догађајима. У рекламној индустрији највише се памти велика кампања, финансирана и прављена као права уметност, са жељом да се промовишу култура и културне вредности. Да ли је заиста лепше са културом?

О љубави и гађењу: Циљна група, 9-10	О љубави и гађењу: Циљна група, 9-10

Анализирамо и телевизијско време – како се сортира, сегментира, мери, наплаћује? Сецирамо га, да бисмо разумели како функционише. Посебан акценат стављамо на људе који се баве рекламом, јер они су ти који уситњавају време, цепкају га, поједностављују, покушавају да комуницирају директно, у веома скученом простору – 30 секунди телевизијског времена је најмања могућа драмска форма на свету.

У емисији говоре Марк Френч, председавајући агенције Ugly Models, проф. др Миланка Тодић, историчарка уметности, Александар Келић, фотограф, Милена Тробозић Гарфилд, позоришна и филмска продуценткиња, Дејан Бојовић, оснивач и креативни директор New Strategy.

 

Аутор: Борис Миљковић

Производња: Редакција културног програма

 

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом