РТС Лаб: Пажња, иде воз

Историја каже да је Кнез Милан Обреновић сребрним будаком ударио темељ Српској државној железници још 1881. године. Од тада су пругама Србије прошли вагони и вагони…

Сви смо у једном тренутку посумњали у будућност воза. Чинило се да воз полако постаје превазиђен вид транспорта. Ипак, железница је данас конкурент и авионском превозу – а како и не би била када најбржи путнички воз на свету постиже брзину од 602 километра на сат.

Наш Соко од Београда до Новог Сада стигне за 36 минута. Србијавоз омогућио је екипи РТС Лаба да доживи и забележи путовање брзом пругом Србије.

Ко покреће и одржава возове? Ко пази на возни ред? Железничка техничка школа обучава ђаке за сва извршна занимања за рад на железници.

У намери да додатно мотивише своје ученике и прошири њихова уско стручна знања и, скоро подједнако важно, знање енглеског језика, Железничка техничка школа се укључила у пројекат ЕРАСМУС+. Пројекат подразумева двонедељну обуку на железници у другим земљама.

Штампана научна издања прелиставамо са новинарком Иваном Николић.

Коментари

Bravo
Шта је све (не)дозвољено да се једе када имате повишен холестерол
Krusevac
Преминуо новинар Драган Бабић
Omiljeni režiser
Луис Буњуел – редитељ који нам је показао да ово није најбољи од свих могућих светова
Posle toliko vremena..
Репер Диди најбогатији међу славнима, Ђоковић на 68. месту
Zdravlje
Редовно коришћење аспирина узрокује хиљаде смрти годишње