понедељак, 23.03.2015, 20:11 -> 20:14
Цео Беч брендиран са #12 поена
Град Беч је покренуо кампању брендирања града и слоган „City of Vienna – #12 points“ који ће од сада бити видљиви на плакатима, билбордима и светлећим рекламама.
Циљ кампање је да Евросонг буде видљив на великим површинама и да изазове интересовање за највећи забавни телевизијски догађај на свету.
Тиме је осим торња за одбројавање на платоу испред Скупштине града и трамваја у знаку „прављења мостова" стављен још један акценат на изглед града.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар