Хвала свима, били сте чаробни

Чланови делегације Песме Евровизије Србије и РТС-а данас су стигли у Београд, задовољни коначним пласманом наше представнице Нине.

„Захваљујемо  свима на великој подршци коју сте пружали свих ових месеци. Учинили сте да добијемо још већу снагу да представимо Србију у најбољем светлу. Хвала свима који сте омогућили да отпевамо нашу чаробну песму пред више од 100 милиона људи из читавог света. Честитам Ники и Елу на убедљивој победи. Задовољна сам пласманом, носим само лепа сећања на Диселдорф и 'Песму Евровизије'",  рекла је Нина данас на аеродрому „Никола Тесла".

Душка Вучинић Лучић, извршни директор пројекта  „Еуросонг 2011": „Србија  честита Азербејџану на историјској победи на овом великом такмичењу. Честитамо и представницима  Босне и Херцеговине и Словеније, на одличним пласманима. Србија нарочито захваљује дијаспори, свима који су подржавали нашу песму и континуирано веровали у наш тим. 

Захваљујемо и колегама новинарима у Србији на изузетној сарадњи. Потом, велико хвала свим колегама у Радио-телевизији Србије који су се, у оквиру нашег читавог система (од телевизије, радија, Сателитског програма и Интернет портала), несебично ангажовали да и ове године пружимо максималну подршку представници Србије на Еуросонгу.

Највећи фаворит љубитеља "Евровизије" и са најбољом квотом на кладионицама, представник Француске, пласирао се лошије од наше Нине. Руском представнику није помогло ни његових  шест милиона сународника који живе у „Евровизијским земљама" да оде даље од 16 места... Могли бисмо и овако да коментаришемо епилог  56. "Песме Евровизије",  али то није наш избор.

Упркос  тешком првом полуфиналу (подсећамо да нам жреб није био наклоњен), Србија је 10. маја славила, јер је Европа одлучила да наша песма, са осталих 9 од укупно 19 -  заслужује одмеравање снага са најбољих 25, од укупно 43 земље-учеснице „Еуросонга 2011".

Без луксузних промо-турнеја, без подршке земаља региона, већ искључиво добром песмом, креативношћу и преданим радом, уверени смо да смо постигли наш циљ - Европа је заволела и нашу песму.

Комплетан креативни концепт - од промо-материјала, преко сценографије до кореографије и стилизације, па чак и конференција за медије,  добили су све похвале релевантних инстанци "Песме Евровизије".

Нинина модна стилизација и потврда: прво место за одевну комбинацију и стил, гласовима бројних посетилаца евровизијског Интернет портала земље домаћина  http://www.eurovision.de/

Поред  Би-Би-Сија, РТС је један од ретких јавних медијских сервиса који је реализовао и телевизијску репортажу о својој представници („Story about Nina"), а читав пројекат „Песма Евровизије Србија"  је подржан, кроз разноврсне програмске садржаје у оквиру читавог система РТС (сви ТВ програми - РТС1, РТС2, РТС Сателит, РТС Дигитал, програми Радио Београда и Интернет портал http://www.rts.rs/  као и посебан подсајт овог портала - „Песма Евровизије 2011").  

По традицији, ТВ екипа је свакодневно снимала и слала видео-материјале из Диселдорфа, за објављивање на РТС-у.  И овога пута је реализован документарни филм о боравку делегације Србије на овогодишњем "Еуросонгу"."

Делегацију Србије у Немачкој чинио је тим од  17 професионалаца :

Главни вокал: Даница-Нина Радојичић

Пратећи вокали : Сања Богосављевић, Тијана Богићевић и Сашка Јанковић

Композитор : Кристина Ковач

Кореограф : Милош Пауновић

Извршни директор пројекта „ Еуросонг 2011" : Душка Вучинић Лучић

Шеф делегације Србије : Драгољуб  Илић

Асистент шефа делегације: Јелена Влаховић

Извршни продуцент: Биљана Царевић

Арт директор: Борис Миљковић

Редитељ: Дарко Камарит

Директор фотографије: Периша Ђинђић

Организатор: Наташа Пановски Ћирић

Асистент костимографа: Марина Шкундрић Пурић

Шминкер:  Нена Илић

Фризер:  Софија Јанковић

РТС-ово одељење за ПР и корпоративни имиџ је у континуитету, током три месеца непрекидно,  реализовало бројне пројекте  подршке овогодишњој представници Србије на "Песми Евровизије". Новина од ове године је појачана глобална медијска заступљеност наше представнице и афирмативна кампања преко Интернета и  на друштвеним мрежама.

Радио-станицама широм Европе и љубитељима "Евровизије" је, на захтев, послато више од 500 примерака промо-материјала (специјално опремљени компакт дискови, са неколико верзија песме Чаробан).

Инострани и домаћи новинари били су врло заинтересовани за Нину и чаробну песму и са задовољством можемо констатовати да је ПР одељење РТС-а одговорило на највећи број захтева, што је резултирало непрекидном медијском заступљеношћу наше представнице (још од националног финала у фебруару па све до сада)

И,  верујемо - о Даници-Нини Радојичић ће се тек писати и читати, широм света.

Зато поручујемо свима који су протеклих месеци подржавали Нину, Србију и нашу песму:

Хвала Вам свима, били сте чаробни!