среда, 09.03.2022, 12:45 -> 16:23
Извор: РТС
Констракта у врху Јутјуб трендинга у региону, али и Европи
Од покретања „Јутјуб“ канала „РТС Песма Евровизије“, овогодишњи избор за Песму за Евровизију, био је најгледанији, са 4,3 милиона јединствених корисника.
Највише прегледа било је из Србије и држава региона, док је 16 одсто посета дошло из других делова света.
У Хрватској, Констрактина нумера In corpore sano, је прва у трендингу, након ње Сара Јо са песмом Мушкарчина, док је Зорја са песмом Зорја на 4. месту.
И у Босни и Херцеговини Констракта је прва у трендингу, Сара Јо - друга, док је Зорја на трећој позицији.
У Северној Македонији и у Црној Гори слична слика: Констракта прва у трендингу, следи је Сара Јо, док је Зорја на месту број 4.
Констрактин наступ је први у трендингу и у Словенији, док је на месту 4 - Мушкарчина Саре Јо.
Када је реч о другим државама, у трендингу за музику, у Аустрији је Констракта на првој позицији, Сара Јо на седмој, а Зорја на 25. месту.
У Немачкој, у трендингу за музику, Констракта је на десетој позицији. Сара Јо је на 39. месту.
У Норвешкој и Шведској, Констракта је дошла до другог места у трендингу за музику.
Када је реч о публици, анализе кажу да је углавном женска, из целог света, а да је број гледалаца био скоро двоструко повећан у финалној вечери избора Песме за Евровизију.
Финале путем Јутјуба пратило 640.000 гледалаца
Фестивал је имао пренос уживо на Јутјуб страници "РТС Песма Евровизије - Званични канал". Све три вечери фестивала, преко 50% гледалаца преноса није било из Србије, скоро 70% гледалаца биле су жене, а преко 40% било је из групе од 18 до 24 године.
Током финалне вечери, са 640.000 прегледа, број гледалаца који се укључио на пренос на Јутјубу био је више него дупло већи у односу на полуфинала. У ћаскању које се одигравало на овој платфоми током преноса, размењено је више од 33.000 порука.
Коментари