среда, 10.12.2014, 10:58 -> 12:10
štampajБиблиотека „Мултимедија"
У времену у којем не можемо без медија морамо да научимо да их правилно „читамо". Из ових разлога је у ИК „Клио" својевремено покренута библиотека „Мултимедија". У години која је на измаку РТС Издаваштво је потпомогло овај подухват као саиздавач три књиге.
„На културном простору некадашње Југославије библиотека 'Мултимедија' представља јединствену појаву тематиком до сада објављених књига у којима се промишљају најактуелнији проблеми из области комуникологије, теорије медија, медијских система, етике јавног комуницирања и новинарства. Без њих више није замисливо високо образовање будућих професионалних комуникатора, потпуна упућеност њихових учитеља - универзитетских наставника и асистената, у најновија научна и стручна достигнућа у овим областима, као ни задовољавајућа стручна компетентност професионалаца у медијском пољу" (проф. др Мирко Милетић)
Књига „Интерактивна телевизија" преглед је развоја интерактивних услуга од педесетих година двадесетог века до данашњих дана и софистицираних дигиталних интерактивних услуга, виртуелних заједница, телемедицине, коришћења два екрана и изазова које нуди дигитално интерактивно оглашавање. Ова студија указује на програмски значај ових услуга анализирајући технологију на којој су оне засноване. Истовремено, олакшава разумевање интерактивности која већ данас претвара телевизију у нови и знатно богатији електронски медиј, чија се вредност све више одређује управо разноврсношћу и поузданошћу додатних услуга које може да понуди.
Више информација о издању можете прочитати овде.
Сведоци смо револуције у области техмологије комуникација која директно утиче на осећања, размишљања и понашања људи. Нови медији су постали простор кроз који се испољавају стратегије моћи. У овој свеобухватној књизи, Кастелс анализира трансформацију индустрије глобалних медија кроз призму револуције у комуникационим технологијама, односно одговара на питање да ли су се релације моћи модификовале у контексту нових комуникационих околности и испитује, кроз широку палету друштвених и психолошких теорија, да ли су и на који начин могућности интернета, социјалних мрежа и блогинга променили односе у оквиру политичких процеса и друштвених покрета. Ово је књига за свакога ко жели да разуме карактер и динамику модерног света.
Више информација о издању можете прочитати овде.
Превасходно посвећена новинарском занату и пракси, књига успешно повезује новинарско искуство и научна сазнања у области публицистике и комуникација. Трагајући за драматичним променама на професионалном плану, књига показује како се мултимедијима, интернетом и интранетом мења новинарска свакодневица. Аутор анализира везе новинарске и неких других сродних професија, попут односа са јавношћу, као и њихов међусобни утицај. Значајну пажњу аутор посвећује организационом аспекту новинарског посла и говори о редакцијском маркетингу и менаџменту, нудећи обиље примера из праксе високоразвијених земаља. Друго издање ове књиге на српском језику допуњено је примерима из овдашње новинарске праксе.
Више информација о издању можете прочитати овде.
Саиздавач: Клио
Књиге потражите у продавници ПГП-а на Зеленом венцу, Југ Богданова 2, или наручите на број телефона: 011/655-27-35, односно путем мејла: prodajaknjiga@rts.rs.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар