уторак, 25.02.2014, 09:01 -> 09:06
štampajВидео-игре оснажују 3D TV тржиште
Истраживање које је спровео Reportstack открива да су кључни произвођачи 3D TV панела на тржишту LG Electronics, Samsung и Sony охрабрени резулатима који су последица њихових напора усмерених ка успону 3D забаве.
"Већа популарност 3D играња међу потрошачима предводи раст светског 3D TV тржишта", наводи се у извештају.
"3D играње је узбудљиво искуство које пружа прави доживљај света својим корисницима. Неколико произвођача видео-игара као што су Sony Computer Entertainment, Nintendo, Electronic Arts, Capcom, Take-Two Interactive Software и Warner Bros Interactive Entertainment у великој мери инвестирају у производњу 3D видео-игара. Скок популарности 3D игара мотивисао је произвођаче да наставе производњу и надоградњу 3D телевизора ради још веће подршке 3D игрању."
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар