петак, 21.02.2014, 08:55 -> 09:04
štampajТелевизија према сопственом распореду
Гледаоци у САД-у телевизијски програм све више гледају према сопственом распореду, наводи се у истраживању компаније Нилсен (Nielsen).
Прошле године је скоро за два сата повећан телевизијски садржај који су гледаоци снимили па касније гледали, наводи се у студији. У просеку се телевизија директно гледала око 134 сати месечно, што је скоро три сата мање него 2012. године.
У истраживању је установљено да се од медија у САД-у највише прати телевизија упркос повећаном праћењу видео-садржаја преузетих са интернета преко компјутера или смартфонова.
У просеку, амерички потрошачи имају четири дигитална уређаја. Већина домаћинстава има телевизоре високе резолуције, компјутере и смартфонове повезане с интернетом, док скоро половина има сопствене дигиталне видео-рикордере и конзоле за играње.
У просеку, потрошачи недељно 60 сати гледају садржаје преко различитих платформи, при чему често и преко више њих заједно - 84 одсто власника смартфонова и таблета каже да користи те уређаје као други екран док гледају телевизију, наводи Нилсен.
"То је изузетно узбудљива еволуција како људи користе уређај за праћење медија", рекла је директорка Нилсена Меган Кларкен.
Када је реч о реакцијама на Твитеру, највише их је прошле године било везано за спорт - 400 милиона. Телевизијске серије су такође имале добар одјек. За "Breaking Bad" је било шест милиона твитова, за "The Walking Dead" 4,9 милиона, а "American Horror Story: Coven" 2,9 милиона. Такође је установљено да 40 одсто младих између 18 и 24 година користи друштвене мреже у купатилу.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар