уторак, 15.10.2013, 08:57 -> 09:05
štampajESPN-ов пробој на тржиште
Спортска мрежа ESPN преговара о понуди програма у сопственој продукцији на повезаним ТВ сервисима. Тим чином ова мрежа се придружила тржишној утакмици у којој између осталих учествују и Гугл, Сони и Интел.
Међутим, председник ESPN Џон Скипер јавности је јасно ставио до знања да ће ОТТ провајдер морати најмање да плати управо онолико колико одвајају и кабловски и сателитски сервиси. Правила игре су јасна - Један ОТТ провајдер би био принуђен да купи „читав низ производа", рекао је Скипер и поводом тога додао да ESPN неће продавати ништа ван пакета. Понуда укључује ESPN, ESPN2, ESPN News и мобилне апликације.
Професионалне спортске лиге биће промовисане и на више платформи, каже Скипер пошто то мотивише већу конкурентност на тржишту.
Сoни, Гугл, Интел и Епл активно делују у циљу задобијања права на програме како би „преотели" што већи број гледалаца од кабловских, телекомуникационих и сателитских компанија.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар