четвртак, 12.09.2013, 08:50 -> 11:30
štampajHbbTV промотивна кампања
Red Button опција је централна тема нове националне промотивне кампање у Немачкој чији је циљ подизање свести јавности о HbbTV услугама.
Сви немачки приватни и јавни емитери покренули су заједничку кампању Auf ROT geht´s los! (Све почиње црвеном бојом). Кампању ће пратити спотови, информативни леци и друге активности које треба да информишу гледаоце о могућностима својих смарт телевизора.
Кампања ће показати које све могућности нуди HbbTV као што су садржаји на захтев, електронски програмски водич (EPG), додатне информације о програмима који се гледају, висококвалитетне странице телетекста, преноси уживо, специјални догађаји и још много тога.
Према резултатима истраживања компаније GfK Retail and Technology, тренутно у немачким домаћинствима има око пет милиона HbbTV уређаја, а до краја године очекује се да ће тај број порасти на седам милиона.
Немачки емитери који нуде HbbTV услуге су: Das Erste и све ТВ и радио станице које су део ARD-а, Channel 21 (shopping), HSE24 (shopping), Kabel eins, n-tv, ProSieben, RTL Television, RTL II, RTL Nitro, SAT.1, sixx, Sonnenklar.TV, Super RTL, Vox, QVC (shopping), ZDF и сви партнери ARD и ZDF.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар