петак, 15.02.2013, 08:27 -> 08:36
štampajТаблет - бренд будућности
Основано се очекује да ће iPad и други таблети који се користе за гледање видео-садржаја доживети тржишни скок у наредних пет година, што ће довести до великих промена у пословном окружењу телевизије и интернета/ОТТ провајдера, наводи се у новом извештају који је објавила компанија TDG.
Према мишљењу Била Нимајера, вишег аналитичара у TDG и аутора овог извештаја, успех продаје iPad-а и других таблета, у комбинацији са вансеријском гледаношћу видео садржаја на овим уређајима, упућује на закључак да постоји значајан помак у навикама на америчком тржишту.
Извештај прогнозира, на основу истраживања TDG, да ће тренд продаје таблета и њихове употребе имати за резултат да ће 2017. могућих 58 милијарди сати ТВ и видео садржаја, што би, поређења ради, представљало читаву десетину укупног гледања видео садржаја на телевизији и интернету данас.
"Процењујемо да ће 65 одсто америчких домаћинстава поседовати таблете крајем 2017, а просечан број овог уређаја по домаћинству удвостручиће се у односу на тренутно стање", каже Нимајер и додаје: "Ово ће створити нове могућности и изазове за провајдере садржаја, ТВ мреже, вишеканалне операторе и оглашиваче. Прво је време да се компаније сместа позабаве својим таблет стратегијама, а не касније. "
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар