уторак, 12.02.2013, 08:42 -> 08:46
štampajLCD не познаје конкуренцију
Прошле године, у југоисточној Азији забележен је пораст потражње за LCD телевизорима. Продато је преко 8,3 милиона јединица у првих 11 месеци 2012. године, са растом од 26 одсто у односу на исти период претходне године.
Према аналитичарима компаније GfK, LCD је убедљиво најтраженији тип телевизора у целом региону. У Малезији, Вијетнаму, Тајланду и Индонезији, регистрован је раст продаје од 10 до 70 одсто.
Индонезија је највећи и најбрже растуће тржиште, са скоро 2,9 милиона LCD телевизора продатих од јануару до новембра 2012, односно 68 одсто више него претходне године. У Сингапуру, 77 одсто од свих продатих телевизора су LED телевизори, а остатак чине плазма телевизори.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар