Читај ми!

Онлајн садржаји у САД

Истраживањем које је обавила Burst Media установљено је да више од 70 одсто веб-корисника у САД-у гледа онлајн садржаје сваке недеље.

Истраживање које се бавило онлајн видео садржајем и оглашавањем које праве онлајн видео фирме, подударило се са покретањем 12 нових интернет телевизијских програма који нуде велики број тема, од хране до моде, од трачева о познатим личностима до уређивања баште, од здравља до „уради сам".

Истраживање које је обављено у октобру 2011. године показало је да скоро две петине (39%) свих гледалаца потроше између једног и пет сати недељно гледајући онлајн видео. Оно што не изненађује јесте да су мушкарци од 18. до 34. године најчешћи корисници онлајн видео садржаја, а 19,07% кажу да потроше 10 или више часова недељно гледајући видео на вебу.

Истраживањем је такође потврђено да постоји један растући тренд где су садржаји направљени са професионалном продукцијом све траженији код онлајн видео гледалаца. Чак иако су половину од одгледаног садржаја направили сами гледаоци, две петине (39,1%) истраживања указује на то да корисници одгледају у целини телевизијску емисију, филмове и спортске догађаје на интернету. Од врста програма који су гледани онлајн, на врху је комедија, која је најпопуларнија код свих гледалаца (38,8%), затим следе вести (33,8%) и музика (31,2%).

Истраживање је показало да у поређењу са стандардним приказивањем медија гледаоци на wебу се много чешће активно укључују на онлајн видео. Скоро петина (18,2%) од свих онлајн гледалаца каже да је реклама имала утицаја на њих и да су нешто предузели на основу тога што су видели на онлајн видеу. Штавише, једна четвртина (24,1%) мушкараца старости између 35. и 54. године су нешто предузели, као и (22,1%) жена исте старосне групе. Оно што је интересантно јесте да су мушкарци од 55 година старости и они старији, нешто предузели и променили у свом животу после гледања реклама на онлајн видео.

Као потврда најновије статистике - четири петине (80,8%) онлајн видео гледалаца каже да такође користе и интернет док гледају телевизију. Скоро половина (49%) каже да увек или врло често сурфују по интернету док гледају телевизију, док само (14,3%) кажу да никад не користе интернет док гледају телевизију.

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

четвртак, 04. јул 2024.
16° C

Коментари

Dobar tekst, ali..
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Zelja za lepotom
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Bravo
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Miss
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Treba li zabraniti lepotu?
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару