уторак, 11.10.2011, 07:33 -> 07:34
štampajРасте заступљеност смарт телевизора
На основу нових истраживања која је обавио Parks Associates дошло се до сазнања да је број потошача у САД-у који планирају да купе смарт ТВ скоро удвостручен за мање од годину дана. Најновији подаци за лето показују да овај раст значи да четвртина америчких броадбенд домаћинстава намерава да купи електронски уређај са интернет конекцијом у 2011. години.
Једна десетина домаћинстава која поседују броадбенд планирају да купе смарт ТВ у другој половини 2011 године, што је за 6% више него у првој половини године. Ова домаћинства представљају половину домова који планирају да купе смарт ТВ, што се процењује на око 1.000 долара за сваки уређај.
"Маркетиншке кампање произвођача као што су Sony, Samsung и VIZIO унапредиле су потошачку свест и интересовање. Резултат ове кампање јесте то да је повезаност са интернетом нешто што се мора имати као могућност на новом електронском уређају. Млађи потрошачи поготово желе додатне могућности на својим новим телевизорима, као што је излазак на интернет због социјалних мрежа и видеа на захтев или претплате за забавне опције", рекла је Триша Паркс, извршни директор Parks Associates. Међутим, када је реч о рангирању значаја повезивања на појединим уређајима, корисници су рекли да технологију интернет повезивања на PVR, DVR или TiVo сматрају значајнијом него сличну могућност на телевизорима са равним екраном.
Истраживање је такође показало да се потрошачима много више свиђају могућности забаве и социјалних мрежа на повезаним уређајима као што су Blu-ray плејери, гејм конзоле и смарт телевизори. Могућности које имају предност код потрошача јесу гледање и даунлоудованих филмова и ТВ емисија, као и приступ фејсбуку и онлајан музици.
Истраживање је такође показало да 19% броадбенд домаћинстава намерава да купи таблет у другој половини 2011 године. Међу онима који намеравају да купе таблет, више је мушкараца него жена, које ће вероватно купити 3G таблете. Највећи број купаца ће се определити за iPad, више од 40% до краја 2011. године.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар