субота, 03.03.2012, 08:32 -> 08:43
štampajПерспектива хибридне ТВ
Недавно је компанија IDATE објавила студију под називом Перспективе хибридне ТВ и утицај повезане телевизије. Ова студија има за циљ да позиционира хибридна решења и да измери њихов утицај на "великим" ТВ тржиштима.
"Хибридна ТВ је сада реалност. Она је привлачна за ОТТ видео садржаје, а такође нуди решења за повезану телевизију, чиме је додатно подстакнут њен развој", каже Жак Бајон, шеф дистрибуције DigiWorld института.
"Ови догађаји привлаче пажњу великих интернет компанија које ће се укључити у целу ову причу и сигурно имати утицај на кључне сегменте у ланцу дистрибуције видео садржаја."
Тржиште видео сервиса на телевизорима још увек је у повоју. Могу се видети само наговештаји о томе како ће се компаније позиционирати на тржишту и какву ће имати понуду сервиса. IDATE процењује да ће тржиште ОТТ видео сервиса у 2015. години имати вредност од 3,4 милијарди евра, где ће Сједињене Америчке Државе имати удео од 40%, Европа 24% и
остатак света 36%.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар