среда, 21.12.2011, 08:24 -> 08:26
štampajГодина онлајн видеа
Година 2011. била је година онлине видео садржаја. Прелиминарни подаци „мерача“ компаније comScore под називом Video Metrix говоре да је широм света 1,2 милијарде људи гледало 201,4 милијарде онлајн видеа током октобра 2011. године, преноси RTVN.
Није никакво изненађење да сајтови Гугла убедљиво предњаче са 88,3 милијарде прегледа, од чега је током тог месеца за 99% посто прегледа заслужан YouTube. На глобалном нивоу то значи да Гуглови сајтови имају удео од 43,8% свих видеа, а на водећим европским тржиштима њихово учешће је мало веће од једне трећине, јер тамо YouTube не влада толико суверено.
Далеко испод непобедивог YouTubea нашао се кинески Youku, са 4,6 милијарди прегледа видео садржаја током октобра (2,3% на светском нивоу), а за њим следи музички канал VEVO који је има скоро 3,7 милијарди прегледа (1,8%). Испоставило се заправо да је YouTube важан канал за VEVO, јер више од 97% видеа VEVO-a било је прегледано управо на YouTube каналу ове компаније. Facebook.com је освојио 1,3% удела на тржишту са 2,6 милијарди прегледа.
Када је реч о броју видеа по гледаоцу, Канађани су били прваци, јер је сваки гледалацау просеку погледао 303,7 видеа. Иза њих су и Американци са 286,3; становници Велике Британије са 268,6; Турци са 250,7 и Немци са 250,6 видеа по гледаоцу.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар