четвртак, 15.12.2011, 08:20 -> 08:33
štampajЕпл осваја STB тржиште
Глобална продаја повезаних ТВ сет топ боксова у 2011. години се више него удвостручава у односу на прошлу годину, резултат је најновијег истраживања Strategy Analytics.
Ова студија најављује да ће ове године тржиште достићи скоро 12 милиона јединица на глобалном нивоу, а да при том учешће Епла бројчано износи скоро четири милиона уређаја.
У извештају је установљено да корисници Епл ТВ троше више средстава на филмове и ТВ емисије - чак тридесет процената Епл ТВ корисника изнамљују филмове или ТВ емисије у односу на кориснике других уређаја.
„Док се Епл припрема за своје очекивано представљање Смарт ТВ у 2012. години, ривалске платформе морају да убрзају своје развојне планове како не би дозволили да Епл одмакне у свом интернет ТВ бизнису, како је то већ учинио са Смарт телефонима и дигиталном музиком", каже Јиа Ву, виши аналитичар у Connected Home Devices (CHD).
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар