Читај ми!

Онлајн телевизија у 60 одсто домаћинстава

Према студији „Повезани уређаји и услуге: Поновно осмишљавање садржаја“ коју је урадила консултантска агенција Bain & Company на узорку од 3.000 потрошача у Европи, Сједињеним Државама и Азији, приметно је повећање заинтересованости за онлајн садржаје у доменима видеа, видео-игара, као и културним аспектима, преноси RTNV.

Ова консултантска кућа сматра да ће до највећих промена у тзв. доживљају повезаног садржаја доћи највише управо у домену видеа. Приметили су да половина испитаника у САД-у и Великој Британији све више користи претраживаче ради налажења садржаја, док трећина планира да користи мрежу пријатеља у циљу одабира најомиљенијих телевизијских емисија.

Штавише, већина потрошача изразила је интересовање за интернет видео, а све то на уштрб традиционалних телевизијских канала. „Стална медијска револуција се наставља", рекао је Патрик Бехар, шеф одељења ове куће за медије и забаву у Европи и водећи аутор студије, који у наставку додаје да: „Медијске компаније и оне које се баве забавом морају настојати на агресивнијем развоју садржаја и стратегијама диверсификације како би натерале потрошаче да још више одреше кесу."

Поред тога, студија упозорава медијске компаније и институције културе да ће имати изразито оштру конкуренцију у борби за средства која би потрошачи били спремни да издвоје уколико не створе нове пословне моделе и оно што се назива „амбициозни садржај". Студијом се даље сугерише да висок ниво ентузијазма код потрошача може имати ограничене потенцијале за стицање профита уколико се не развију нови иновативни начини за доживљавање садржаја. У њиховом извештају такође се упозорава да мањак инфраструктуре у земљама као што су Индија и Кина лако може ограничити могућност великог броја људи да уживају видео садржаје преко повезаних уређаја.

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

четвртак, 04. јул 2024.
19° C

Коментари

Dobar tekst, ali..
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Zelja za lepotom
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Bravo
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Miss
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Treba li zabraniti lepotu?
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару