четвртак, 02.03.2023, 05:50 -> 14:03
Извор: РТС
Аутор: Борис Миљевић
Гужве око Клиничког центра – круг решења је очигледно све ужи
Чак ни возила Хитне помоћи не могу да уђу у круг Клиничког центра од силних аутомобила, посебно у јутарњим сатима. Мало ко тамо иде, а да га мука није натерала. Ни саобраћајна полиција не може да помогне, а ни нова гаража.
Бахат, збуњен, болестан. Није назив за нову серију већ би тако могла да се опише ситуација у саобраћају око Клиничког центра. На листу епитета можемо додати и безобзирност јер је јавна тајна да се улице око вероватно најмањег кружног тока у Београду користе без пардона.
Увек има возача који ће из Кнеза Милоша овуда, пречицом, кренути до Ресавске. Чим су гужве мало веће, са те стране настаје загушење, а са друге стране комплекса Клиничког и Ургентног центра аутомобили и возила непрекидно улазе и излазе. И тако од 7 сати до касно поподне, сваког дана. Изгледа да ни онима без аутомобила није лакше.
Чини се да ни гаража не олакшава ствар.
Довољно је да један аутомобил застане накратко или стане где не би требало и ето колапса.
Саобраћајна полиција, макар док је екипа РТС-а била на терену, трудила се да колико-толико помогне.
"Свакодневно, и данима викенда, полицијски службеници у зони Клиничког центра регулишу саобраћај. Од 7 ујутру до 20 часова. Проблем се дешава зато што је Клинички центар веома посећен. Грађани морају бити стрпљиви да они који немају потребе да улазе у сам круг Клиничког центра, не улазе", рекао је Горан Раденковић, помоћник начелника Управе саобраћајне полиције.
Дискутабилно је шта је оправдан разлог, а шта није. Ономе ко није у праву, најтеже је објаснити.
Милан Илић, саветник директора Агенције за безбедност саобраћаја, каже да, евентуално, може да се решава техничко регулисање постојеће саобраћајне инфраструктуре и уопште режим саобраћаја.
"Друго што можемо да нагласимо је апел грађанима који користе услуге Клиничког центра да користе више јавни градски и такси превоз. Запослене молимо да користе мање индивидуални превоз, односно сопствене аутомобиле и да, такође, користе јавни превоз. У том случају ће се број аутомобила у том делу смањити", истакао је Илић.
У Клинички центар мало ко долази без преке потребе. Како оставити болесног или тек оперисаног рођака, а не довести га до улаза у болницу? Како од медицинара, којима су животи људи у рукама, тражити да на крају радног времена иду градским превозом? Круг решења је очигледно све ужи као и круг око Клиничког центра.
Коментари