среда, 30.09.2009, 18:04 -> 19:32
Преко Интернета до биоскопске публике
Популарни друштвени сајтови могли би да постану главни извори обавештавања младих о новим филмовима. На тај начин интересовање за ту уметност би порасло, а тиме и посећеност биоскопа.
Промотери филмова морају да се усредсреде на друштвене сајтове ако желе да привуку што већи број млађих гледалаца, закључак је истраживања које је објавио дневник „Варајети".
Анкету о навикама биоскопске публике у САД спровела je маркетиншка агенција „Страдела роуд".
Тинејџери и гледаоци који имају између 20 и 30 година највише размењују мишљења путем Интернета и мобилних телефона.
Процењује се да 94 одсто гледалаца има приступ Интернету, а да 73 одсто њих има отворен профил на неком од друштвених сајтова као што су Фејсбук, Мајспејс и Твитер.
У истраживању у којем је учествовало око 3.800 испитаника, наводи се да се многи гледаоци путем Интернета обавештавају о новим филмовима, али да је телевизија та преко које њих 73 одсто прво сазна за нове филмове.
Око 70 одсто младих за нова остварења сазнеје преко трејлера које види у биоскопима, затим од пријатеља 46 одсто и преко Интернета 44 одсто.
Међу закључцима анкете је и то да на већину гледалаца, њих 84 одсто, а посебно на најмлађе, не утичу негативне оцене филмских критичара.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар