Наслови, описи и кључне речи које продају

Цена није једини разлог зашто неко купује — често је пресудан начин на који представите свој производ.

Први корак је наслов. Он мора бити конкретан и прецизан.

Уместо „Најбоља јакна!!!“, напишите:„Мушка зимска јакна, црна, водоотпорна, величина L“.

Опис је ваша прича. Ту објасните зашто је производ вредан, наведите техничке детаље и решите недоумице.
На крају — позовите купца на акцију.

Кључне речи су ваша карта за видљивост.

Запитајте се: Како би купац тражио овај производ? 

Те речи унесите у наслов, опис и спецификације.

Пример: уместо „патике“, користите „спортске патике за трчање, величина 42“ — тако вас купци проналазе лакше.

Које алате да користите и како да оптимизујете наслове и описе — сазнајте у бесплатном водичу на GoStudy.

четвртак, 11. децембар 2025.
5° C

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом