Како правилно поставити производ

У овој епизоди серијала о дигиталном предузетништву откривамо зашто је правилно улистaвање производа темељ сваке успешне онлајн продаје.

Замислите да имате савршен производ — али га нико не примећује. 

Разлог је једноставан: није правилно постављен.

На платформама као што је Ananas, постоје три начина улистaвања:

  • путем интеграција (за велике продавце),
  • преко шаблона - Excel или CSV табела,
  • ручно, преко Seller портала.

Без обзира на метод, правила доброг листинга су иста:

  1. Јасан назив производа,
  2. Прецизан опис и техничке спецификације,
  3. Квалитетне фотографије,
  4. Тачне информације о цени и залихама.

То је ваш дигитални излог - ако није уредан, купац ће једноставно отићи код конкуренције.

Такозвани Golden Record, односно златни стандард, одређује како изгледа идеалан listing, а правила се разликују по категоријама. Интересантно је да су продавци који су прошли едукацију из ове области повећали продају за преко 20%.
Лоше фотографије, непотпуни описи и копирање туђег садржаја - све то снижава шансе за успех.

Више о овој теми и другим примерима из праксе потражите на бесплатној платформи GoStudy.

понедељак, 24. новембар 2025.
9° C

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом