понедељак, 11.11.2024, 13:20 -> 13:23
Извор: gostudy.rs
Како да читате мисли својих клијената
У данашњем наставку серијала о дигиталном предузетништву бавимо се техникама како разумети потребе корисника кроз методе „читања мисли“.
Да би предузетник успешно промовисао свој производ, потребно је да разуме шта купци заиста желе. Често је ово попут „читања мисли“, али заправо се ради о примени конкретних метода које омогућавају дубље разумевање потреба корисника.
Први корак је анкета. Тиме се путем прецизних питања сазнаје шта је купцима потребно и шта им се свиђа. Разговори са корисницима могу открити дубље мотиве и навике који утичу на њихове одлуке. Ово није директно питање шта желе, јер људи често не знају шта желе, већ питања која истражују њихове свакодневне навике и понашања.
Праћењем понашања корисника на интернету, на пример на сајтовима или друштвеним мрежама, може се открити шта заправо људе интересује. Једноставно питање у поп-ап прозору, као што је „Шта вас је довело овде?“ може пружити драгоцен увид у то шта корисници траже и који су њихови мотиви.
Још један користан метод је тзв. „A/Б тестирање“ где се две различите верзије садржаја приказују различитим групама корисника како би се утврдило која верзија боље функционише. Ово је идеално за предузетнике који имају више добрих идеја и желе да тестирају која је најефикаснија.
Комбиновањем ових метода, предузетници добијају јаснију слику о томе шта њихова публика жели и како да им то пруже.
За више савета о томе како дубље разумети своје купце и како користити ове методе за развој бизниса, посетите бесплатну платформу за дигитално предузетништво на адреси gostudy.rs.
Коментари