недеља, 26.11.2023, 06:46 -> 08:18
Извор: gostudy.rs
Како да ваш бизнис победи на Гуглу
Приметили сте да када на интернету тражите неки производ или услугу чешће видите огласе неке компаније, него неке друге. Ако сте предузетник волели бисте да ваш оглас увек буде при врху, али да то не морате скупо да платите. Има начина да се то постигне, а који су објаснићемо у новој епизоди серијала о дигиталном предузетништву.
Вероватно вам се дешава да на Гуглу тражите неку услугу, рецимо мали хотел за који знате да је добар, али никако не можете да га пронађете. Стално вам нуде неке друге, скупље.
Једино горе од тога је ако сте власник тог малог хотела и очајни сте јер се не појављујете високо на претрагама, а знамо да већина корисника гледа само првих неколико резултата.
Онда вам неко ко се разуме у претраживање интернета каже кључну ствар. Немате добар СЕО.
Шта је СЕО?
То је скраћеница за Search Engine Optimization. Или у преводу прилагођавање вашег садржаја интернет претраживачима, најчешће Гуглу.
Да би вас претраживачи лакше проналазили и боље позиционирали, није довољно само да направите леп вебсајт.
Потребно је и да примените неколико савета.
Данас ћу вам открити два која најлакше и набрже можете да примените, а не коштају ништа.
Први је да процените шта су кључне речи које ће корисници укуцавати у Гугл. Поменуо сам мали хотел, рецимо да је на Златибору. Да је породични. И да дозвољава да доведете кућног љубимца.
Кључне речи су хотел, Златибор, породични, кућни љубимци. То су речи које корисник укуцава у претраживач. Најпре ће му се појавити резултати који те речи имају у наслову на вебсајту.
Прерадите текстове и странице на сајту тако да се кључне речи појаве на страници тамо где је то логично.
Други трик су линкови. Ако сте сајт свог хотела повезали са сајтом туристичке организације, са сајтовима популарних тревел блогера, ако сте нашли начин да медији пишу о вама и ставе линк у текст, на одличном сте путу.
Гугл и други претраживачи високо цене странице према којима воде линкови. То значи да их други корисници препоручују и Гугл их позиционира високо.
Наравно, ни конкуренција не спава. Они већ примењују ове трикове. Имају добар СЕО.
Треба вам више СЕО метода да бисте им побегли барем за један корак.
Како да свој бизнис на интернету прилагодите претраживачима, како да имате добар СЕО можете да научите на бесплатној едукативној платформи ГоСтудy на адреси gostudy.rs.
Коментари