Читај ми!

Како да предузетник креира бренд, пет кључних питања

Да бисте били успешан предузетник морате прво да изградите добар бренд. То није лак посао, али много тога можете да урадите сами и без новца. У епизоди серијала о дигиталном предузетништву која следи говоримо о стварању бренда у четири корака.

Иако постоји уверење да само велике компаније могу створити препознатљив бренд, изградња бренда је једнако кључна и остварива за бизнисе свих величина.

Јак бренд вам омогућава да продате више производа, по вишим ценама, већем броју купаца.

Реалност је да се о вама креира одређена слика у јавности од првог момента изласка на тржиште.

Сваки додир са купцима утиче на то како ћете бити виђени.

За вас се везују неке асоцијације, градите репутацију и купци вас са другима упоређују.

Па макар били и мали локални бизнис.

У овој ситуацији имате два избора, да утичете на изградњу бренда или да препустите јавности да то учини уместо вас. 

Верујем да је први оно што желите. 

Међутим, поставља се питање, како се то ради?

Пре свега, потребно је да ви знате шта желите од вашег бренда. 

Уколико сами не умете јасно да артикулишете шта ваш бренд представља, како ће то онда други знати?

За почетак, мој савет је да себи поставите неколико кључних питања:

Прво. Ко је ваша циљна група?

Разумевање циљне групе помоћиће вам да прилагодите бренд у односу на њихове потребе и преференце.

Затим, како се разликујете од конкуренције?

Откријте шта радите боље или другачије од других. То ће вам омогућити да се издвојите на тржишту и привучете пажњу купаца.

Даље, какву причу бренда желите да испричате?

Прича коју повезујете са својим брендом помаже стварању емоционалне везе са потрошачима, чиме се повећава лојалност и препознатљивост.

Четврто. Како желите да ваш бренд буде виђен на тржишту?

Дефинисање доживљаја који желите да купци имају са вашим брендом помаже вам да усмерите све аспекте комуникације и дизајна према том циљу.

Ова питања су наравно само врх леденог брега, али и велики помак уколико до сада нисте размишљали о њима.

Ако желите да сазнате и остале кораке у изградњи бренда позивам вас да посетите бесплатну едукативну платформу gostudy.rs, где смо детаљније обрадили ову тему.

недеља, 28. април 2024.
25° C

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво