петак, 07.02.2014, 16:49 -> 19:08
štampaj"Dveri": Šarovićev marketinški trik
Pokret "Dveri" nikada nije dobio poziv Srpske radikalne stranke za saradnju i predizbornu koaliciju na vanrednim republičkim izborima, saopšteno je iz te stranke. Današnji poziv zamenika predsednika Nemanje Šarovića pokret shvata kao marketinški trik.
Poziv Srpske radikalne stranke za saradnju i predizbornu koaliciju na izborima "Dveri" ocenjuju kao marketinški trik Nemanje Šarovića.
"Dveri" u saopštenju navode da Šarovićev poziv "više liči na marketinški trik da bi se zakamufliralo odbijanje SRS-a da sa 'Dverima' istinski sarađuje".
Taj pokret tvrdi i da je iskrena saradnja "želja većine gradskih i opštinskih odbora SRS-a koji nam se svakodnevno javljaju, nezadovoljni nedavnom odlukom Predsedničkog kolegijuma SRS-a da odbaci ideju predizborne koalicije sa Pokretom 'Dveri'".
"Dveri" navode i da ostaju "zainteresovani za predizbornu i otvoreni za svaku postizbornu saradnju" sa svim patriotskim organizacijama koje se zalažu odbranu KiM, prekid pregovora sa EU i okretanje Srbije ka Rusiji.
SRS-u je, posle lidera "Obraza" Mladena Obradovića, pristupio i vođa organizacije Srpski narodni pokret "Naši" Ivan Ivanović, čime je, kako poručuju iz te stranke, nastavljeno formiranje patriotskog bloka.
U okviru formiranja patriotskog bloka, radikali su uputili poziv i Pokretu "Dveri", a kako je rekao Šarović, još čekaju odgovor.
Коментари