Salon automobila u Parizu

Na Salonu automobila u Parizu 100 svetskih premijera. Većina su super luksuzni kupei ili automobili više i srednje klase, cene preko 40.000 evra. Proizvođačima se, ovakva ponuda nameće jer je prodaja u Kini porasla 100 odsto, a američki dolar donosi zaradu evropskim proizvođačima.

Oko 1.500.000 posetilaca, tokom dve nedelje, imaće priliku da vidi 100 svetskih premijera na Salonu automobila u Parizu. Većina od njih su super luksuzni kupei ili automobili više i srednje klase, cene preko 40.000 evra.

Proizvođači kažu da im se, iako je kriza, ovakva ponuda nameće, jer je prodaja u Kini porasla 100 odsto, a jak američki dolar i oporavak američkog tržišta donosi sve veću zaradu evropskim proizvođačima.

U "Folksvagen grupaciji" kažu da Kini ne mogu da prodaju jeftine automobile jer Kinezi to već sami umeju i najjeftinije da naprave.

Zato su se opredelili da skupe modele "audija" "lambordžinija", "folksvagena", ne samo prodaju nego i proizvode u Kini, pa će do kraja godine tamo nići još četiri nove fabrike.

Super luksuzni kupei ponovo su u modi i pored cena koje prevazilaze 200.000 evra. Ovo je najveće iznenađenje salona u Parizu. Radi se o "lambordžiniju" nazvanom popularno šesti element. Njegova brzina je 350 kilometar na sat, a ubrzanje od nula do 100 je svega za 2,5 sekunde.

U kompaniji "Be-Em-Ve" su, takođe, zadovoljni prodajom skupih automobila i njihov kupe serije 6, već je prodat u 10.000 primeraka u severnoj Americi.

"Visok nivo dolara pomoći će im da ove godine ostvare profit i to 11 odsto veći nego prošle godine, sa manjim obimom proizvodnje.

Iz kompanije "Be-Em-Ve" ističu i da razmišljaju o Kini, gde bi trebali do kraja godine da, kako kažu, uđu u jedan ugovor za fabriku od 20.000 vozila, naveo je Rajon Sovinje.

Evropljani mogu da kupe električne automobile, a da je to najisplativije govori računica da vožnja od 100 kilometara u gradu košta svega pet evra.

"Kupci će se opredeljivati za ove automobile na elektro pogon, ne samo zbog niske cene eksploatacije, već i zbog donacija države besplatnog parkinga i drugih pogodnosti, koja će ova vozila uživati u gradskim upravama u Evropi. Njihova nabavna cena sa subvencijama u skandinavskim zemljama je ispod 9.000 evra", rekao je Tomato Sea iz "Citroena".

Postoje trendovi u auto industriji da se što više proda skupih i moćnih kupea pre pojave elektromobila, koji će revolucionarno promeniti situaciju. Ostaje jedino nedoumica da li se uz poznatije i skuplje marke automobila dobija i odgovarajući kvalitet, pošto komponente za elektromobile svih brendova proizvode iste kompanije.

Број коментара 1

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

понедељак, 25. новембар 2024.
4° C

Коментари

Bravo
Шта је све (не)дозвољено да се једе када имате повишен холестерол
Krusevac
Преминуо новинар Драган Бабић
Omiljeni režiser
Луис Буњуел – редитељ који нам је показао да ово није најбољи од свих могућих светова
Posle toliko vremena..
Репер Диди најбогатији међу славнима, Ђоковић на 68. месту
Zdravlje
Редовно коришћење аспирина узрокује хиљаде смрти годишње