"Folksvagen" brži od tržišta

Grupacija "Folksvagen" ne samo da se oporavila od krize već se "razvija brže od svetskog tržišta", izjavio na Sajmu automobila u Parizu prvi čovek te kompanije Martin Vinterkorn.

Nemačka autoindustrija, koja je bila teško pogođena globalnom finansijskom krizom, ponovo se vraća na stari kolosek, izjavio je šef grupacije "Folksvagen" Martin Vinterkorn na Sajmu automobila u Parizu, ističući da se ta kompanija "razvija brže od svetskog tržišta".

Vinterkorn je naveo da je "Folksvagen" prodao više od dva miliona vozila u svetu u periodu između januara i septembra ove godine, što je jasan znak da se automobilska industrija oporavlja, bez obzira na još uvek prisutne mnoge znake privredne nestabilnosti.

"Folksvagen", koji ima 12 robnih marki (među kojima "Audi", "Škodu" i "Bugati"), najavio je saradnju sa japanskom kompanijom "Suzuki" na proizvodnji malih automobila, koja će, kako se ocenjuje, biti visoko profitabilna, s obzirom na rast prodaje štedljivih vozila u svetu.

"Folksvagen" nije jedini nemački proizvođač vozila koji postiže dobre rezultate. Šef "Opela" Nik Rajli rekao je u Parizu da je njegova kompanija ohrabrena odgovorom kupaca na njene najnovije modele i naglasio da se "Opel" kreće u dobrom smeru.

Spasonosni izvoz u Kinu 

Kompanija iz Ruselshajma dobila je 200.000 porudžbina za njen novi model "astra" sa petoro vrata, lansiran krajem 2009. godine, a potražnja za modelom "meriva" je takođe bolja od očekivane.

"Opel", koji do nedavno nije prodavao vozila izvan Evrope pod svojim imenom, već pod oznakom "Dženeral motorsove" robne marke "Bjuik", takođe je objavio plan širenja mreže i podizanje pogona u Čileu i Izraelu.

Evropsko tržište automobila, na kome nemački proizvođači igraju glavnu ulogu, ne može očekivati povratak na nivo iz perioda pre krize još najmanje tri godine, ocenjuju analitičari i ističu da se, umesto toga, otvaraju mogućnosti veće prodaje na tržištu Kine, gde raste potražnja za automobilima i na kome mnoge evropske kompanije postižu dobre rezultate.

Zahvaljujući prodaji na unosnom kineskom tržistu, nemački proizvođac luksuznih vozila "Porše" računa da će u fiskalnoj 2009/2010. godini uspeti da poveća prodaju za 17,9 odsto.

"Porše" je prodao 47,5 odsto više automobila u Kini u ovoj fiskalnoj godini nego u prošloj. Kompanija je lane ukupno prodala oko 82.000 vozila.

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

понедељак, 25. новембар 2024.
2° C

Коментари

Bravo
Шта је све (не)дозвољено да се једе када имате повишен холестерол
Krusevac
Преминуо новинар Драган Бабић
Omiljeni režiser
Луис Буњуел – редитељ који нам је показао да ово није најбољи од свих могућих светова
Posle toliko vremena..
Репер Диди најбогатији међу славнима, Ђоковић на 68. месту
Zdravlje
Редовно коришћење аспирина узрокује хиљаде смрти годишње