"Kosta kafa" ušla na tržište Srbije
Potrošači u Srbiji imaće priliku da uživaju u ukusu "Kosta kafe", brenda koji je od sada deo "Koka-Kola" portfolija.
"Misija Kosta kafe je da inspiriše ljude širom sveta da vole kvalitetnu kafu. Veoma smo ponosni što smo omogućili potrošačima u Srbiji da dožive to jedinstveno 'Kosta' iskustvo u ispijanju svake šoljice ove kvalitetne kafe. Ulazak na tržište kafe za nas, kao kompaniju, je veoma važan korak usmeren ka tome da dodatno ojačamo naš portfolio i potrošačima ponudimo napitke za konzumaciju u svakoj prilici, 24 sata dnevno, 7 dana u nedelji", izjavio je Svetoslav Atanasov, generalni direktor "Koka-KOla HBC Srbija".
Tokom onlajn događaja u formi jutarnjeg programa koji je vodila Nevena Madžarević, gledaoci su imali priliku da se upoznaju i sa originalnom pričom o "Kosta kafi" koja kreće 1971. godine kada su dva brata iz Italije – Serđo i Bruno Kosta – stigli u London. Razočarani kvalitetom kafe koja ih je dočekala u engleskoj prestonici, rešili su da prže sopstvenu kafu.
"Verujem da malo ljudi zna da su braća Kosta uložili veliki trud i znanje u kreiranje kafe. Tek nakon 112 pokušaja, došli su do savršene i originalne 'Kosta' mešavine. Njihova misija bila je da svetu ponude vrhunsku mešavinu kafe, uz najviši kvalitet. Naša ponuda Costa kafe sadržaće različite mešavine i formate. Trenutno je dostupna 'Kosta' kafa u celom zrnu, namenjena ugostiteljskim objektima kao i kapsule namenjene za kućnu i kancelarijsku upotrebu. Radićemo i na unapređenju naše ponude, a sve u cilju da 'Kosta' kafu učinimo najomiljenijim brendom kafe među potrošačima i u Srbiji", izjavio je Mirko Gutić, menadžer za premijum alkoholna pića i kategoriju kafe u kompaniji "Koka-Kola HBC Srbija".
Direktorka marketinga "Merkator S" Nataša Pavlović je navela da su potrošači u Srbiji veliki ljubitelji kafe, i da se kapsule za kafu sve češće kupuju.
"Uvek se trudimo da budemo prvi u novinama na tržištu, pa tako 'Kosta kafa' se već sada može ekskluzivno kupiti u Idea, Roda i Merkator prodavicama, uz odlične reakcije potrošača na to što je popularni brend od sada dostupan kod nas. Ono što nas posebno raduje jeste i reakcija na samu Kosta kafa postavku, s obzirom da su se timovi Mercatora S i Koka-KOle već neko vreme trudili da na vrlo zanimljiv način predstave svim potrošačima Kosta brend na tržištu", izjavila je Nataša Pavlović.
Među prvima u Srbiji koji su probali "Kosta kafu" bili su i pevačica Ana Štajdohar i voditelj Miloš Maksimović, koji su u uživom uključenju pričali o svojim jutarnjim ritualima i podelili sa gledaocima sa kime najviše vole da uživaju u ispijanju kafe.
Specifičnost "Kosta kafe" ogleda se u tome da sva zrna kafe sadrže RFA sertifikat, koji poseduje samo 6 odsto plantaža kafe na svetu. Dodatno, samo 5 odsto zrna kafe koje stiže sa tih sertifikovanih plantaža zadovoljava kriterijume da budu deo "Kosta kafe".
Коментари