Kako izgleda završnica radova na obilaznici oko Beograda
Iako je situacija sa koronavirusom usporila mnoge projekte, obilaznica oko Beograda koju radi kineska kompanija "Pauer Čajna" ne stoji i velike su šanse da do Nove godine budu spojeni Bubanj potok, Surčin i Pančevo dugoočekivanim prstenom oko Beograda. Ova obilaznica spaja i niški auto-put kod Bubanj potoka, "Miloša Velikog", auto-put Beograd–Zagreb i Pančevački auto-put. Radovi zbog korone nisu prekidani.
Epidemija je usporila mnoge projekte, ali ne i radove na obilaznici oko Beograda. Radi se danonoćno da bi se saobraćajnica od 47 kilometara završila u roku.
Probijen je tunel Straževica, izliveni su i stubovi vijadukta koji treba da uđe u taj tunel, a završen je i most preko Save kod Ostružnice.
Prema planu teku i veliki zemljani radovi na petlji Bubanj potok. Kada bude završen čitav projekat sa šest traka do Pančeva biće duži od 60 kilometra.
"Ja sam sigurna da će kineska komapnija 'Pauer Čajna' učiniti sve svoje napore da završi ovaj projekat visokom kvalitetom i ugovorenom roku", kaže Čen Bo, ambasadorka Kine u Srbiji.
Najviše radnika je trenutno na potezu od Orlovače do Bubanj potoka. Gradi se nekoliko mostova i veliki vijadukt koji ulazi u tunel. Noseći stubovi su završeni i ostalo je da se spoje.
"Radićemo, imaćemo sastanke svakih mesec dana sa izvođačima. Mi u 'Putevima Srbije' i češće konačno da završimo taj sektor i 4 i 5 i 6 i da nikada ne bude više problema oko saobraćaja u Beogradu", kaže Zoran Drobnjak iz "Puteva Srbije".
Na delu od Dobanovaca do Bubanj potoka je 79 mostova. Najveći, preko reke Save kod Ostružnice, sastoji se od tri konstrukcije duge 1.965 metara.
Na trasi su i četiri tunela "Lipak", "Železnik" i "Beli potok" i "Straževica" duga gotovo 800 metara.
Коментари