Читај ми!

Čučković: Beogradski metro biće potpuno automatizovan, posle katarskog jedini bez mašinovođa

Na savskoj obali kreću radovi tokom kojih će gradske službe obezbediti hidrante, nove i bezbedne priključke za splavove čiji su vlasnici dobili jedno od 28 mesta. Od početka maja uz jeftinije karte red se uvodi i u Gradski prevoz, a Beogradski metro potpisuje ugovor o nadzoru sa "Dojče banom", što će uz francuske i kineske izvođače obezbediti najmoderniji metro, rekao je gostujući u Beogradskoj hronici gradski menadžer Miroslav Čučković.

Svi vlasnici splavova kod savskog nasipa nedavno su dobili obaveštenje da uklone svoja plovila dok se ne završe radovi na nasipu.

"Pomenuti događaji kao što su potonuća ili požari na splavovima dokaz su da tamo treba da se uvede red. Oni koji nisu dobili jedno od 28 mesta za splav dobili su mogućnost da sklone svoje splavove na lokaciju koju je Grad obezbedio u Jakovu. Moramo da pristupimo tom prostoru kako bismo obezbedili hidrante, nove i bezbedne priključke za struju i drugu infrastrukturu", rekao je gostujući u Beogradskoj hronici Miroslav Čučković.

Rok za završetak radova na nasipu je 30 dana i ne očekuje se da će biti probijanja rokova.

"Rok za te radove je 30 dana, što je sasvim dovoljno da se to obavi. Radove će obavljati gradske službe i sve će biti urađeno u roku. Nadzori rade svoj posao da isprate da se sve uradi na kvalitetan način. Slično je bilo i kada se radila deonica od Novog Beograda do izlaza na 'Miloš Veliki'. Nadzor je pratio radove i zbog velike količine vode koja se tu skupljala moralo je da dođe do probijanja roka kako bi se na najkvalitetniji način uradili asfalt, biciklistička staza i sva prateća infrastruktura", rekao je Čučković.

Jedna od glavnih tema o kojoj se govori ovih dana je i novi način naplate karata i kontrole u gradskom prevozu.

"Kako je bilo moguće da imate 1.500 vozila i da se tokom meseca obavi preko dva miliona polazaka, a da 70-80 odsto ljudi ne plaća kartu. Posle podrobne analize pokazalo se da je to pre bilo obrnuto, a da se nama to prikazivalo potpuno drugačije. Istraga koju je najvio gradonačelnik pokazaće da li smo mi u pravu. Bilo je perioda kada su građani značajno manje zarađivali i nisu mogli svi da priušte karte, ali sada sa prosečnom platom od 800 evra u Beogradu i mesečnom cenom karte nešto većom od 20 evra očekujem da će odziv biti stoprocentan", rekao je gradski menadžer.

Sa boljom naplatom karata Grad će nastaviti da ulaže u gradski prevoz, iako i sada prosečna starost vozila ne prelazi mnogo više od sedam godina. Kontinuiranim ulaganjem Grad želi da obezbedi bolji prevoz za naše građane.

Zvanično, grejna sezona trebalo bi da bude završena za vikend. Zbog nestabilnog vremena grejna sezona će biti produžena.

"Sistem će raditi do 2. maja, a zavisno od spoljne temperature odlučivaćemo koliko ćemo grejati. Računi za grejanje zbog blage zime neće biti manji, biće isti, ali biće puni rezervoari mazuta i spremno ćemo dočekati sledeću zimu", naglasio je Čučković.

Važan datum je pred nama i kada je reč o beogradskom metrou, najavljuje gradski menadžer.

"Beogradski metro dobija nadzor i početkom maja biće potpisan ugovor sa 'Dojče banom'. Vrednost projekta je 36 miliona evra, dobili smo glavni nadzor nad izgradnjom metroa koji će raditi nemački 'Dojče ban'. Uz Francuze i Kineze koji će graditi metro, imaćemo posle katarskog automatizovan metro bez mašinovođa", rekao je gostujući u Beogradskoj hronici gradski menadžer Miroslav Čučković.

четвртак, 19. децембар 2024.
3° C

Коментари

Bravo
Шта је све (не)дозвољено да се једе када имате повишен холестерол
Krusevac
Преминуо новинар Драган Бабић
Omiljeni režiser
Луис Буњуел – редитељ који нам је показао да ово није најбољи од свих могућих светова
Posle toliko vremena..
Репер Диди најбогатији међу славнима, Ђоковић на 68. месту
Zdravlje
Редовно коришћење аспирина узрокује хиљаде смрти годишње