U hodu-Marketing

U današnje vreme okruženi smo u svakom smislu i na svakom mestu određenom vrstom reklame.

Televizijske, radijske, internet, štampane reklame, bilbordi, panfleti, pa čak i telefonski pozivi u kojima nam se svašta nešto nudi. Poruke su svuda postavljene, samo je pitanje da li nam "udaraju" na racio ili na emociju.

Donald Tramp je jednom prilikom izjavio "Da mi ostane četiri dolara u džepu, dva bih dao za marketing". Da li to znači da dobrim marketingom možemo sve nadomestiti, pa čak i nedostatak kvaliteta?

Da li smo do te mere postali potrošačko društvo ili se od nas, na ovaj način, ono pravi? Kako izleda marketinška strategija danas? Da li se prelaze granice dozvoljenog, ali i granice dobrog ukusa? I na kraju, koliko smo mi sami, sa razvojem društvenih mreža, preuzeli ulogu producenata u stvaranju, ali i u urušavanju brendova?

O svemu tome razgovarali smo sa Anjom Radulović, kreativnim direktorom "Leo Burnet", Katarinom Pribićević, direktorom strateškog planiranja "Meken Beograd", Goranom Popovićem iz Nacionalne organizacije potrošača Srbije, Anom Martinoli, direktorom programa Radio B92 i docentom Fakulteta dramskih umetnosti, Anom Mirković, direktorom Instituta za digitalne komunikacije i Dubravkom Krstić "Karlsberg" marketing menadžerom.

Autorka i urednica emisije: Jelena Svetličić

Коментари

Dobar tekst, ali..
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Zelja za lepotom
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Bravo
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Miss
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Treba li zabraniti lepotu?
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару