понедељак, 22. феб 2021, 11:55
U hotelu
Od kada sam se zaposlio kao recepcioner u hotelu, a ima tome već više od trideset godina, nisam doživeo ovako nevaspitano ponašanje jedne gošće. Ta užasna žena se od ulaza u predvorje ponašala prema osoblju kao dirigȅnt. Pritisak mi skoči samo kada se setim kakve je sve zahteve imala za svoju sobu. Najpre joj se nije dopao raspored nameštaja, kaže: „Loš raspored stvari u prostoriji utiče nepovoljno na njenu bioenergiju.“ Mislim u sebi: „Jer si ti, ženo, elektrana, pa da imaš tu, bionergiju?“ Ali pošto sam gospodin kakvav jesam, uzdržao sam se od komentara.
Posle toga se žalila kako televйzor nema dobar signal, te zbog toga ne može da prati prenos treninga joge omiljene instruktorke. Da tu ne bude kraj, odlučila je da joj smeta i hladan radijâtor koji, podrazumeva se, neće biti uključen za vreme letnje sezone. Kada je asistȅnt direktora odbio da učini bilo šta povodom ovih žalbi, navaljivala je da je primi direktor hotela lično. Kada dođem do dela u kom treba da objasnim šta se dalje dešavalo, tako me nešto od muke stegne u grudima, da moram da popijem čašu vode i pojedem kocku šećera da se priberem.
Autor teksta - Tatjana Kiždobranski, student (Srpski jezik i književnost, Filološki fakultet, Beograd)
Glumac - Feđa Stojanović
Autor:
Мирјана Блажић
Свака грешка у језику има своју причу. Ко нађе грешку, ваљаће му и објашњење, ко не нађе, нека слуша причу, наћи ће се грешка сама. [ детаљније ]
Коментари