Читај ми!

Чека се реконструкција надвожњака

Надвожњак Зелена гора, на једном од излаза из Краљева према Ибарској магистрали, стар је 20 година и ни једном није реконструисан. Пројекат санације постоји, али град нема новца.

За две деценије од када је изграђен, надвожњак Зелена гора, на једном од излаза из Краљева према Ибарској магистрали, није ни једном реконструисан.

Пројекат санације надвозњака постоји, али град Краљево не може да обезбеди средства за реконструкцију. Новом категоризацијом путева, држава преузима обавезу санације, а реконструкција ће започети након формирања нове Владе и усвајања плана.

Услед истрошености и промена, делом и због нерешеног одвода воде, са надвожњака повремено одпадају делови бетонске конструкције. За 22 године, само су једном замењена неопренска лежишта и дилатационе спојнице.

"Већ две године град Краљево има спремљену техничку документацију за санацију овог надвожњака, међутим с обзиром на то да се ради о прилично великом обиму посла, град није био у могућности да исфинансира те радове", каже директор Дирекције за планирање и изградњу града Краљева Ненад Нерић.

Новом прекатегоризацијом путева, при чему је овај надвожњак на путу од државног интереса, за његову реконструкцију надлежно је Јавно предузеће "Путеви Србије".

Обезбеђена су средства 55 милиона динара, према пројектној документацији коју је град обезбедио. Пројектом је предвиђена санација свих бетонских површина и замена коловозних застора, скидање хидроизолације, нови асфалтни слојеви, пешачке стазе, ограда као и расвета на надвожњаку", каже Предраг Ђуровић из ЈП "Путеви Србије".

Дневно преко надвожњака прође око 7.000 возила. Безбедност свих учесника у саобраћају није угрожена. При том, неопходно је да пешаци, који пролазе испод надвожњака, користе обележену и сада обезбеђену бетонску стазу.

Када ће дуго очекивана санација надвожњака почети, знаће се  након формирања нове Владе и усвајање плана.

Градске власти ће у међувремену, прибавити све сагласности за промене режима друмског, али и несметано одвијање железничког саобраћаја, с обзиром на то да испод надвожњака пролазе железничка пруга и улица.

rts.kraljevo@rts.rs
+381 36 333 465

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

уторак, 20. август 2024.
24° C

Коментари

Dobar tekst, ali..
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Zelja za lepotom
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Bravo
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Miss
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Treba li zabraniti lepotu?
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару