Београд, Скупштина Града донела одлуке о олакшицама за угоститеље
Одборници градске скупштине донели су низ важних одлука од којих ће неке највише обрадовати београадске угоститеље. Град је низом олакшица одлучио да помогне рад угоститеља. Незаобилазна тема и ове седнице била је изградња београдског метроа.
На седници одржаној у Центру "Сава" одборници градске скупштине одлучили су да сви угоститељи који користе градски простор, а њих је близу 500, ослобађају се плаћања закупа за мај, и плаћања закупа за постављање башти за јун и јул уз услов да имају важећу дозволу.
Усвојене су и измене одлуке о такси превозу које између осталиг предвиђају да сва такси возила у наредне три године буду беле боје.
Прихваћено је и више планова детаљне регулације, а град је своја потраживања у предузећу "Иван Милутиновић" и компанији штампарија "Борба" претворио у трајни капитал.
Данас су одборници усвојили и ребаланси пословања ГСП-а и "Паркинг сервиса" и извештај о реализацији програма уређења грађевинског земљишта за прошлу годину.
Добар део дискусија у сали није био посвећен тачкама које су биле на дневном реду већ су то били одговори на теме о којима су представници опозије и удружења грађана говорили испред Центра "Сава".
Предствници опозиције ни данас нису присуствовали седници, али су у то време држали испред "Центра Сава" конференцију за новинаре.
Оптужили су градску власт да пројектима које реализује смањује зелене површине иугрожава водоизворишта.
Чула се и примедба на цену градње метроа. Како тврди опозиција, километар метроа у Београду коштаће 100 милиона док је онај у Мадриду плаћен 40.
"Да предложимо да се за све београдске таксисте уведе лиценца, да свако од њих добије лиценцу када испуни услове и да ту лиценцу задржи до одласка у пензију. Уколико жели да је неком трећем лицу прода он то има право. Све што нам смета и што није у складу са законом ми донесемо нов закон који одговара за тај случај. Е то се ради за београдски метро и градску железницу. И помиње се износ, почетни, од 6 милијарди евра", рекао је председник странке Слободе и правде Драган Ђилас.
Такси лиценце постоје деценијама односно постојале су и у време док је Ђилас био градоначелник, рекао је заменик градоначелника Горан Весић.
Према његовим речима градска власт жели да такси превоз буде на нивоу који желе и грађани и таксисти.
Метро ће после пола века од прве најаве коначно почети да се гради а онима који су претходно били на власти нико није бранио да то ураде, рекао је Весић.
"Ђиласу не треба метро, тачно, он има џипове. Али грађанима Београда и те како треба метро јер им је неопходсн и на крају крајева најавио га је Бранко Пешић 5. Децембра 1971. Године и на Ђиласову жалост почећемо да градимо метро у новембру 2021. Године. Педесет година након што је најављен, али боље икад него никад", рекао је заменик Градоначелника београда
И поред тога што је за говорницом доста времена потрошено за полемику са изјавама које су се чуле испред Центра "Сава" одборници су за непуних сат и по завршили рад.
Коментари