РЕМ: Највише времена за СНС, па за СзС, СПС-ЈС

Регулаторно тело за електронске медије (РЕМ) објавило је нови пресек о надзору пружалаца медијских услуга током предизборне кампање, у периоду од 23. до 29. маја у којем су најзаступљенији били аналитичари, а од листа Александар Вучић - за нашу децу, затим СзС, СПС-ЈС, Александар Шапић - Победа за Србију и УДС.

РЕМ се бавио временом које су листе добиле, али не и да ли су листе приказане на позитиван, негативан или неутралан начин.

Александар Вучић - За нашу децу имао је десет сати и два минута, Савез за Србију седам сати и 40 минута, Ивица Дачић -ЈС - Драган Марковић Палма шест сати и шест минута, Александар Шапић СПАС - пет сати и 40 минута, УДС десет минута мање од Шапића.

ЛДП је имао три сата и 57 минута, За Kраљевину Србију три сата 22 минута, академик Муамер Зукорлић Само право пет минута мање од Kраљевине Србије, а Метла 16 минута мање у односу на Зукорлића.

СРС припало је два сата и 48 минута, а Милану Стаматовићу четири минута мање од радикала. ПСГ је имао два сата и 36 минута, СДС два сата и 30 минута, Заједно за Србију сат времена и седам минута. СВМ је добио цео сат, а Заветници 39 минута.

Нова странка је имала 24 минута и 47 секунди, Удружење 1 од 5 милиона 14 минута и 59 секунди...

Највише пажње на РТС 1 добио је Милан Стаматовић скоро сат времена, а следе Шапић и Зукорллић са 41 минут. СРС, Метла 2020, СПС-ЈС и УДС по 25 минута. Листа Александар Вучић - За нашу децу имао је три минута 54 секунде што је за 38 секунди више од Заветника.

И на Пинку су аналитчари имали највише простора 23,67 одсто, односно око 69 минута, а потом УДС и СПС- ЈС су имали по 40 минута. Радикали су на четвртом месту са 27 минута, потом Метла 2020 са 18 минута и 14 секунди, и листа Александар Вучић - За нашу децу 4 секунде мање у односу на Метлу.

На ТВ Првој скоро половину времена - сат времена и 11 минута имали су аналитичари, а онда следи Шапић са 14 минута, као и радикали са 13 минута и 21 секунду. Метла је имала 11 минута, УДС десет минута, Зукорлић три минута и 15 секунди, а листа За нашу децу 2 минута 58 секунди.

И на Н1 највише пажње су добили аналитичари, четвртину времена. Савез за Србију је имао пет сати и 19 минута, следи листа За нашу децу са четири сата и 39 минута, потом СПС-ЈС два сата и 24 минута, УДС 100 минута.

На ТВ Б92 најзаступљенија листа је била Александар Вучић - За нашу децу која је добила скоро трећину времена, потом СРС око 14 одсто времена, а Kраљевина Србија је имала 13 одсто времена.

Медији са највише предизборног програма 

Предизборни програм био је најзаступљенији на Н1 телевизији која је, по извештају РЕМ-а, имала учешће од 38,67 одсто у односу на укупно предизборно време у односу на остале медије. У том периоду Н1 је емитовао укупно један дан, седам сати и 49 минута предизборног програма.

Следи Хепи ТВ са учешћем од 14,23 одсто или 11 сати и 42 минута предизборног програма.

Треће место је припало Новој С са учешћем од 11,07 одсто, односно девет сати и шест минута.

РТВ имала је седам сати и два минута предизбоног програма, Пинк пет сати и 15 минута, Б92 четири сата и 13 минута, РТС 1 пет сати и један минут, Радио Нови Сад три сата и 17 минута, ТВ Прва два сата и 30 минута, Радио Београд сат времена и 39 минута, а најмање предизборног програма имали су РТВ 2 и РТС 2.

петак, 22. новембар 2024.
4° C

Коментари

Bravo
Шта је све (не)дозвољено да се једе када имате повишен холестерол
Krusevac
Преминуо новинар Драган Бабић
Omiljeni režiser
Луис Буњуел – редитељ који нам је показао да ово није најбољи од свих могућих светова
Posle toliko vremena..
Репер Диди најбогатији међу славнима, Ђоковић на 68. месту
Zdravlje
Редовно коришћење аспирина узрокује хиљаде смрти годишње