Читај ми!

Почела серијска производња "фијата 500Л"

Серијска производња новог модела "фијата 500Л" почела у Крагујевцу, потврдио за РТС генерални директор компаније "Фијат аутомобили Србија" Антонио Чезаре Ферара. Српска фабрика није доведена у питање, поручује Ферара.

Генерални директор компаније "Фијат аутомобили Србија" Антонио Чезаре Ферара потврдио је за РТС да је серијска производња новог модела "фијата 500Л" почела у Крагујевцу.

До краја године у фабрици ће бити запослено најмање 2.500 радника, а годишње ће се производити 180.000 возила, каже Ферара и објашњава да се "фијат 500Л" производи у три фазе.

"Прва фаза је била у новембру када смо произвели пробна возила, друга у мају када смо произвели аутомобил за тренинге и комерцијалне сврхе и трећа фаза је масовна производња. Та фаза је кренула пре пет дана – 4. јула", објашњава први човек компаније "Фијат аутомобили Србија".

Према његовим речима, то је симболичан датум, јер је пре четири године започета производња модела "500", а пре две године модела "500 абарт".

Ферара каже да ће се ове недеље дневно производити 50 аутомобила, а да ће у октобру, према плану, покушати да достигну производњу од 550 аутомобила дневно.

"Планирани максимум у овој фази је 550 аутомобила дневно и то се односи и на идућу годину", рекао је Ферара.

У плану је да је нови модел извозимо у више од стотину земаља, рекао је Ферара и додао да за сада производе за европско тржиште, а од идуће године за америчко и азијско, пацифичко.

На питање да ли ће се аутомобил допасти Американцима, Ферара одговара да имају план да произведу 47.000 возила за америчко тржиште идуће године.

"Мислимо да ће бити добродошло, јер већ сада продајемо 4.000 аутомобила месечно модела 'фијата 500'. Нови модел '500Л' је већи, угоднији и мислимо да ће бити атрактивнији", истиче Ферара.

Он објашњава да је цена у Италији 15.500 евра, за шта мисли да је добра и конкурентна цена за европско тржиште. За америчко тржиште, како каже, могла би да буде и виша цена, а за српско нижа, али додаје да још није дефининисано.

На питање шта очекује од нове владе, будући да је држава Србија сувласник "Фијат аутомобила", Ферара одговара да је боље чекати нову владу.

"Ми смо одговорни за производни део компаније и заинтересовани за то, без намере да се мешамо и у друге ствари", рекао је он.

Ферара је рекао и да нису забринути за испуњавање финасијског дела, на који се обавезала Србија, јер за сада Влада поштује све обавезе.

Коментаришући најаву да би Фијат могао да затвори фабрику у Италији због пада продаје аутомобила у Европи, Ферара је рекао да у Србију уложили више од милијарду евра и да још увек инвестирају, због чега српска фабика није доведена у питање.

"Серђо Маркионе је рекао да радимо на томе да све фабрике у Италији наставе да раде, и то на начин да се развије продаја на америчком тржишту. Дакле, још једном, производња у Србији није угрожена и ми ћемо фабрику водити у наредним годинама на најбољи начин", закључио је Ферара.

Број коментара 6

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

четвртак, 18. јул 2024.
26° C

Коментари

Dobar tekst, ali..
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Zelja za lepotom
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Bravo
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Miss
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Treba li zabraniti lepotu?
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару