понедељак, 14.06.2010, 17:40 -> 23:06
štampajПрекид саобраћаја код Ђуниса
Екипе "Железница Србије" рашчистиле леви колосек пруге Београд-Ниш. После контроле пруге, потпуна нормализација саобраћаја очекује се око 23 сата. Саобраћај код Ђуниса био у прекиду од 13 сати и 40 минута због исклизнућа три теретна вагона.
Стручне службе "Железница Србије" у 22 сата и 5 минута рашчистиле су леви колосек пруге Београд-Ниш, чиме су се стекли услови за успостављање редовног железничког саобраћаја на нишкој магистрали. Одмах је отпочела контрола пруге, а потпуна нормализација саобраћаја очекује се око 23 сата.
Саобраћај на нишкој магистрали био је у прекиду од 13 сати и 40 минута пошто су код места Ђунис исклизнула три теретна вагона, при чему су била оштећена четири стуба контактне мреже и 250 метара пруге.
Приликом исклизнућа су оштећена четири стуба контактне мреже и око 250 метара пруге, због чега је дошло до прекида саобраћаја.
Због прекида саобраћаја, у железничкој станици Ниш стоје два међународна воза, који из Истанбула (односно Софије) и Солуна саобраћају према Београду.
У саопштењу се истиче да "Железнице Србије" неће организовати алтернативни превоз путника, а свим путницима који због овога не буду могли да у потпуности реализују своје путовање железницом, биће враћен новац за неискоришћен део превоза.
Комисија за ванредне догађаје српских железница је на терену, а узроци исклизнућа три теретна вагона биће накнадно утврђени, наводи се у саопштењу.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 2
Пошаљи коментар