Компанија dm наставља снажан допринос развоју заједнице: донације и иницијативе у 2025. премашиле 33 милиона динара

Компанија dm drogerie markt наставља да гради модел подршке заједници заснован на дугорочној посвећености, континуираним донацијама и друштвено одговорним иницијативама широм Србије.

Током 2025. године, dm је, захваљујући својим програмима и активностима, обезбедио донације у укупној вредности од 33.062.329,75 динара, усмерене ка деци, женама, образовним установама, локалним удружењима, као и пројектима из области екологије и добробити животиња.

"Друштвена одговорност је један од темеља нашег пословања и зато континуирано улажемо у иницијативе које унапређују квалитет живота људи у заједници. Активности које смо спровели током ове године, од донација сигурним кућама, домовима за децу и локалним установама, преко пројеката посвећених екологији и заштити животиња, до подршке женском и мушком здрављу, показују нашу посвећеност да делујемо тамо где је подршка најпотребнија. Резултати које смо остварили заједно са нашим купцима и партнерима потврђују да заједничким снагама можемо да креирамо дугорочне, одрживе промене које доприносе бољем и инклузивнијем друштву", истакла је Весна Стојановић, директорка dm Србија и Северна Македонија.

Највеће појединачне иницијативе – Giving Friday i dmLIVE

Једна од најзначајнијих dm иницијатива током године јесте Giving Friday, акција којом већ сеdmу годину заредом dm мења значење Црног петка претварајући дан највеће потрошње у дан хуманости. Захваљујући купцима, током овогодишњег дана dm Giving Friday донирано је рекордних 7.405.488,00 динара Народним кухињама Црвеног крста Србије, чиме је обезбеђена храна за кориснике у бројним локалним заједницама. Од 2020. до 2024. године, dm је захваљујући овој иницијативи донирао више од 21 милион динара и обезбедио преко 154 тоне хране.

Подршка се наставља и на дигиталној платформи dmLIVE, чија је хуманитарна емисија крајем децембра окупила 25.885 гледалаца и омогућила прикупљање донације у укупном износу од 3.038.609,00 динара, намењене домовима за децу и омладину без родитељског старања. На тај начин хуманитарне активности постају део дигиталне заједнице и приближавају се ширем броју грађана.

Одрживе идеје, екологија и заштита животиња

Конкурсом {ЗАЈЕДНО} за одрживе идеје, dm је подржао седам пројеката укупне вредности више од пет милиона динара, усмерених ка заштити животне средине, унапређењу образовања и развоју локалних заједница. Међу овим пројектима посебно се истичу иницијативе посвећене очувању биодиверзитета, едукацији младих о екологији, укључивању рањивих група у заштиту природе и иновативним технологијама које доприносе одрживости, попут мапирања амброзије вештачком интелигенцијом и стварања сензорне баште за децу оштећеног вида.

Одрживост, међутим, не обухвата само Конкурс {ЗАЈЕДНО} за одрживе идеје. Компанија dm континуирано донира удружењима за заштиту животиња, па је само од почетка године донирано преко 20 палета опреме неопходне за бригу о мачкама. На овај начин, заштита животне средине и добробит животиња спајају се у један заједнички циљ, у стварање одрживије и хуманије будућности.

Донације поводом отварања и реновирања продавница

Приликом сваког отварања и реновирања dm продавница, компанија реализује донације усмерене ка локалним удружењима, вртићима, школама и социјално угроженим групама.

На тај начин, свака нова продавница постаје и прилика да се помогне заједници. Донације обухватају опрему, као и материјале потребне за свакодневно функционисање тих установа. Само у те сврхе, током ове календарске године донирано је преко осам милиона динара.

Такође, посебно место заузима подршка домовима за децу без родитељског старања и установама које се брину о најмлађима. Фокус је на стварању безбедног окружења и омогућавању једнаких могућности за свако дете.

Подршка женском и мушком здрављу, и донације сигурним кућама

Брига о женама које су се суочиле са тешким животним околностима представља једну од најдужих традиција dm-а. У марту, поводом Дана жена, на адресе 10 сигурних кућа dm је донирао производе за свакодневне потребе и хигијену, у вредности од скоро милион динара. Донације овог типа нису само материјална помоћ, већ су и порука солидарности и подршке женама које се суочавају са неизвесношћу.

Такође, током dm Женске трке 2025. године, више од 3.000 жена учествовало је у трци и шетњи у дужини од 7,7 километара, чиме је ова манифестација доказала свој значај у истицању важности физичке активности за женско здравље. Свака купљена котизација на

Женској трци значила је и донацију паковања Јесса уложака чланицама Специјалне олимпијаде Србије и чланицама Спортског савеза особа са инвалидитетом Београд.

Поред подршке женском здрављу, dm се активно бави и још једном важном темом – мушким здрављем. У кампањи dm Мовембер "Утакмица живота", компанија је подигла свест о значају превентивних прегледа и самопрегледа, подсећајући на то да одговорност према себи почиње малим, али редовним навикама. Кампања је остварила изузетан досег, са више од 5,7 милиона прегледа на друштвеним мрежама, чиме је информација о важности превентивних и редовних уролошких прегледа стигла до великог дела јавности.

Друштвена одговорност као свакодневна пракса

Друштвено одговорно пословање представља важан показатељ колико стратешка комуникација може да има стваран утицај на заједницу, а dm је то додатно потврдио двоструким признањем на овогодишњем Фестивалу "Кампање са сврхом 2025". У категорији "GENDER", dm је освојио Grand Prix признање за кампању "Женско здравље", док је титула "Кампања са сврхом 2025" припала кампањи

"Конкурс {ЗАЈЕДНО} за одрживе идеје", и то у категорији ECO, чиме је још једном потврђен квалитет, релевантност и дугорочна вредност активности које dm спроводи у областима једнакости, здравља и одрживости.

Солидарност, брига и вредности које dm живи свакодневно, представљају темељ свих активности компаније, видљив у конкретним акцијама. Тако друштвена одговорност није повремени гест, већ је део културе компаније која верује да се промене граде из дана у дан, у сарадњи са заједницом, институцијама и појединцима који деле исту вредност – човек је увек на првом месту.

петак, 26. децембар 2025.
3° C

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом