САТ ексклузивно објавио како би "панда" која ће се производити у Крагујевцу могла да изгледа
Редакција САТ-а објавила је цртеж нове "панде" на основу инсајдерских информација како би будући крагујевачки малишан могао да изгледа. Иако се очекује се да ће "панда" бити један од јефтинијих аутомобила у Европи, не значи да је намењена просечном српском купцу.
Међутим, на ново издање "панде" Фијат је ових дана поново скренуо пажњу јавности тако што је приказао још једну дизајнерску студију. Названа је "мега панда" и приметно је већа од постојећег модела.
Линије су инспирисане овалном формом тест стазе Лингото која се налази на крову некадашње фабрике у Торину, што се може видети по елементима као што су инструмент табла и екран мултимедије. Модуларна платформа омогући ће и друге форме каросерије.
Без обзира на труд око дизајна, очекује се да ће "панда" бити један од јефтинијих аутомобила у Европи.
Како је Фијат део групације Стелантис, у којој је и "цитроен", готово је извесно да ће "панда" користити исту платформу коју већ има мали електрични Це3.
То значи да уколико не дође до великих промена, будући модел из Крагујевца би могао да пређе са једним пуњењем од 200 до 320 километара зависно од верзије.
Међутим, то што ће се правити код нас не значи да је "панда" намењена просечном српском купцу, већ неком много богатијем, па се не очекује да ће цена бити по нашој мери.
Ово су сазнања емисије САТ, још нема потврде компаније Стелантис око коначног изгледа "панде" која ће се производити у Крагујевцу.
Коментари