среда, 16.12.2009, 19:05 -> 21:08
РТС једина медијска компанија међу друштвено најодговорнијм фирмама
Грађани Србије међу друштвено најодговорнијим кућама препознали и РТС, који се, уз "Телеком", ЕПС, "Теленор" и НИС, налази међу првих десет компанија.
Компаније које су својим активностима показaле највећу друштвену одговорност, према годишњем истраживању агенције "Медијум галуп" и листа "Блиц", биле су "Телеком" и "Електропривреда". Седма на тој листи је Радио-телевизија Србије, са акцијама попут "Телетона", изградње Авалског торња и сигурне куће.
Када је реч о бризи о запосленима, према мишљењу грађана, предњаче ЕПС и НИС, а РТС је на 13. месту.
"Испитаници су могли да изаберу компанију за коју сматрају да је најбоља и да је ставе на прво место и уз то, да изаберу још четири компаније према истом критеријуму", каже Слађана Бракус из агенције "Медијум Галуп".
РТС је, захваљујући "Телетону", помогао да се опреме породилишта и фискултурне сале широм Србије.
Наша медијска кућа покренула је кампању за донацију органа, изградњу Авалског торња, а управо је започела изградњу треће сигурне куће у Београду.
Све то довело је РТС у ранг друштвено најодговорнијих.
Не треба заборавити и бројне појединачне, хуманитарне и добротворне акције које је покренуо наш Информативни програм, између осталих, колега Бранко Станковић у оквиру своје емисије "Квадратура круга".
То су акције које су имале одјека и у свету.
РТС је својим ресурсима помогао и акцију Рашко-призренске епархије "Један СМС за један оброк гладнима на Косову и Метохији", у којој је преко пола милиона грађана својим позивима-донацијама омогућило да се отворе четири народне кухиње на Космету.
Брига о запосленима приоритет РТС-а
Пи-ар РТС-а Душка Вучинић-Лучић истиче да је Јавни сервис свестан одговорности према друштву, што доказује континуираним квалитетом програма и спровођењем хуманитарних акција.
"Све акције и кампање не би успеле без максималног професионалног ангажовања запослених на РТС-у, тако да је већ годинама брига о запосленима један од приоритета наше куће", објашњава Вучинић Лучић.
И у "Телекому" и у ЕПС-у кажу да су задовољни што су на челу оних који доприносе да се у Србији развијају друштвено одговорне активности компанија.
Милица Амиџић, пи-ар "Телекома", каже да су у тој компанији изузетно поносни на акцију "Едукација" у којој су увели интернет прикључке у више од 2.000 школа у Србији.
"Такође, више од 100 школа у нашој земљи опремили смо рачунарима, у сарадњи са другим компанијама, а све у циљу подизања информатичке писмености у Србији", каже Амиџићева.
Момчило Цебаловић из "ЕПС-а" наглашава да се одговорност те компаније према друштву и заједници највише огледа у изузетно великим улагањима у заштиту животне средине.
РТС, као и друге компаније, најављују наставак активности који ће грађанима помоћи и показати своју свест и друштвену одговорност.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 5
Пошаљи коментар