Читај ми!

Ђилас: Радови теку по плану

Саобраћај преко петље "Радничка" ће у првој фази почети крајем априла, а до краја године читава петља ће бити у функцији, најавили су Драган Ђилас и Александар Антић током обиласка градилишта. Радови на мосту Земун-Борча иду по плану и биће завршени до краја следеће године, рекао је Ђилас.

Градоначелник Београда Драган Ђилас и председник скупштине града Александар Антић обишли су радове на петљи "Радничка" и како су најавили, саобраћај преко петље ће у првој фази почети крајем априла, а до краја године читава петља биће у функцији.

Ђилас је после обиласка радова рекао да је то заиста захтевна петља и да ће када све буде готово то драстично променити саобраћај у том делу града и навике возача од којих један део и даље не иде преко Цареве ћуприје, него преко Газеле и тако прелази на Нови Београд.

"Ово је огроман пројекат који ће се наставити отприлике у наредних шест до седам месеци", оценио је Ђилас.

"Београђани ће у следећих неколико месеци имати додатних проблема у саобраћају на овом делу зато што ће део саобраћаја из правца града ка Ади ићи преко новог надвожњака, а део ће ићи преко ове кружне петље и током лета ће бити још промена које ће омогућити несметан саобраћај и пролазак у оба смера", напоменуо је градоначелник.

Кад све буде готово, како је додао, онда ће у прошлост дефинитивно отићи размишљање о старом надвожњаку са две траке који је привремено направљен пре 30 година.

"Имаћемо по три траке из правца Аде ка граду и три траке из правца Сајма ка Ади. То ће бити огромно растерећење и верујемо да ће се све гужве које су постојале код Сајма од сада избећи", навео је Ђилас.

Према његовим речима, у исто време ће бити готов и део петље у улици Јурија Гагарина код Бувљака што ће такође повећати улазне капацитете моста са те стране.

Све то, рекао је Ђилас, сигурно ће довести до промена у организацији градског јавног саобраћаја.

Мост преко Аде дневно користи око 40.000 возила 

Антић је рекао да нека мерења показују да Мост преко Аде дневно користи око 40.000 возила и да ће када он у потпуности буде стављен у функцију са становишта свих могућности излазака и улазак на мост из свих праваца он доживети своју пуну функционалност и до краја растеретити саобраћај на осталим мостовима у Београду.

Он је навео да је петља "Радничка" један од најзахтевнијих грађевинских објеката на целом пројекту Моста преко Саве за приступним путевима, а завршетком петље мост ће у пуном капацитету моћи да се користи и да у потпуности одговори свим саобраћајним захтевима које тај пројекат носи.

"Мост већ испуњава своју функцију. Газела је већ мање оптерећена и далеко су мање гужве него раније", навео је Антић.

Он је закључио да је петља "Радничка" изузетан објекат који ће бити шири од кружног тока на Славији, тренутно највећег у Београду.

Ђилас је рекао да се слаже са Антићем и да већ 40.000 возила дневно користи Мост на Ади и да је сигуран да ће, када буде могућ несметан улазак на мост из свих праваца, број возила сигурно бити дупло већи и да ће то дефинитивно довести до додатног растерећења саобраћаја у главном граду.

Он је подсетио да средства за тај пројекат постоје и да су раније обезбеђена.

Мост Земун-Борча до краја следеће године

Драган Ђилас је рекао да ће радови на мосту Земун-Борча бити завршени до краја следеће године, како је и планирано.

"Видећемо када ћемо бити у могућности да први пут пешке пређемо преко моста, али сигурно је да ће сви радови бити завршени до краја следеће године, како је и планирано", рекао је Ђилас додајући да долази лепше време и да ће обићи и то градилиште, као и да се у наредних неколико месеци очекује још неки завршетак радова.

Када ти радови буду готови, а уз обилазницу која функционише, велики део саобраћаја моћи да се измести.

"Мислим да су већ данас грађани заборавили како су се из правца града пели на Панчевачки мост и какве су гужве тамо биле. Ово што је направљено, ова петља која је направљена у једном делу, још увек није цела готова, али овај део који је направљен већ је омогућио да гужве постану апсолутна прошлост", навео је Ђилас.

Он је објаснио и да сва теретна возила неће ићи кроз центар града, него на мост Борча-Земун и даље обилазницом где намеравају.

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

субота, 28. септембар 2024.
23° C

Коментари

Re: Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Steta
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Ко би свијету угодио
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Komentar
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи