Нови визуелни идентитет РТС 1

После четири године током којих су народне ношње Србије, у графичком смислу, повезивале делове Првог програма Радио-телевизије Србије и чиниле га препознатљивим својим бојама, материјалима и раскошним детаљима, од 21. јануара, најгледанији телевизијски канал у земљи – РТС 1, има нови визуелни идентитет.

Под слоганом, "Нит која нас повезује", кроз нови визуелни идентитет канала РТС 1 води нас црвена нит вунице која повезује приче из прошлости, нашу традицију и богата искуства и знања са модерним технологијама, новим идејама и потенцијалним будућим вредностима.

Црвена боја нити вунице и црвена боја елемената графике доминирају новим визуелним идентитетом канала РТС 1 и провлаче се кроз све његове елементе, од најава до рекламних бампера.

Аутор новог визуелног идентитета Првог програма Радио-телевизије Србије је креативни тим РТС, под вођством креативног директора Бориса Миљковића.

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

понедељак, 19. август 2024.
33° C

Коментари

Dobar tekst, ali..
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Zelja za lepotom
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Bravo
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Miss
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Treba li zabraniti lepotu?
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару