среда, 15.07.2015, 12:17 -> 11:26
štampajГледаност програма с националном покривеношћу у првих шест месеци 2015. године
Први програм РТС-а је најгледанији телевизијски програм у Србији у првих шест месеци 2015. са постигнутим рејтингом од 4,3 одсто. На другој позицији је ТВ Пинк (3,7% ), а на трећој ТВ Прва (2,7%). Следе ТВ Хепи (2%), ТВ Б 92 (1,8%) и Други програм РТС-а (0,6%).
У првих шест месеци 2015, Први програм РТС-а је 143 дана имао највећи дневни рејтинг и удео у гледаности, ТВ Пинк 34, а ТВ Хепи 4 дана.
Највећи удео (шер) у гледаности телевизије у првих шест месеци 2015. има Први програм РТС-а (19%). На другој позицији је ТВ Пинк (16,3%) , а на трећој ТВ Прва (11,9 %). Следе ТВ Хепи (8,9%), ТВ Б 92 (8%) и Други програм РТС-а (2,5%).
Грађани Србије су гледали телевизију у просеку 327 минута (5 сати и 27 минута) дневно. Највише су гледали Први програм РТС-а - 62 минута дневно, затим ТВ Пинк - 53, ТВ Прву - 39, ТВ Хепи - 28, ТВ Б 92- 26 и Други програм РТС-а осам минута дневно.
Позиционираност телевизијских програма с националном покривеношћу у првих шест месеци 2015.
Све врсте емисија (13) у првој половини 2015. имали су само Први и Други програм РТС-а. Телевизија Хепи је имала 10 врста емисија, ТВ Прва девет, а ТВ Пинк и ТВ Б 92 по осам програмских врста.
Први програм РТС-а је имао највећу гледаност девет од 13 врста емисија, ТВ Пинк 2 и ТВ Прва једну. На Првом програму РТС-а најгледанији је био информативни програм (5,3%), затим играни серијски (4,6%), комерцијални (4,6%), дечји програм (4,5%), филмски (2,7%), образовни (2,7%), програм из културе и уметности (2,5%), научни (1,6%) и верски програм (1,1%). Телевизија Пинк је имала најгледанији забавни (5,8%) и музички (5,3%), а ТВ Прва документарни програм (2,9%). Спортске емисије су имале исту гледаност на Првом програму РТС-а и на ТВ Првој (по 5,3%).
Позиција националних ТВ програма према рејтингу програмских врста у првих шест месеци 2014. и 2015.
Према критеријуму заступљености програмских жанрова у укупно емитованом програму, Други програм РТС-а је, у поређењу с осталим ТВ програмима с националном покривеношћу, имао највеће учешће шест програмских жанрова. То су документарне емисије, емисије из културе и уметности, верске, образовне, музичке и спортске емисије. Први програм РТС-а је имао највеће учешће информативних емисија (32,7%), Телевизија Пинк комерцијалних емисија (20,6%), а ТВ Хепи емисија из науке и о популарној науци (4,9%) и забавних емисија (41,6%). Телевизија Б 92 је имала највеће учешће филмова и дечјих емисија (31,5%), док ТВ Прва предњачи по обиму играног серијског програма (36,1%).
Заступљеност програмских жанрова на националним телевизијама у првих шест месеци 2015.(у %)
* Осенчена су поља са највећим процентом учешћа дате програмске врсте.
* Нису дати подаци о учешћу садржаја изван емисија (прегледи програма, дневне најаве и одјаве, ТВ лого, промоције емисија (форшпани), поруке ТВ станица (извињења-саопштења), некомерцијалне поруке других субјеката, сат, тест -слика, прекиди и остало.
На ранг листи 20 најгледанијих емисија (без понављања наслова) у првих шест месеци 2015, шеснаест су емисије Првог програма РТС-а, три ТВ Пинк-а и једна ТВ Прве.
Двадесет најгледанијих телевизијских емисија у Србији у првој половини 2015, без понављања
На ранг листи 20 најгледанијих емисија са понављањем наслова 19 су емисије Првог програма РТС-а, а само једна ТВ Пинк-а.
Најгледанија емисија у првих шест месеци ове године је Квиз: Слагалица емитована на Првом програму РТС-а, 25. јануара 2015. у 19.06 сати. Рејтинг емисије је 20,2%, што је скоро 1.400.000 гледалаца просечно по минуту.
Двадесет најгледанијих телевизијских емисија у Србији у првој половини 2015, са понављањем.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар